המהלך של איילון: "נסייע לסוכנים לשפר ולייעל את הקשר עם הלקוחות"

החברה תסייע לסוכנים בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית, תוכנית שכוללת ליווי מקצועי להטמעת כלים ושיטות לשיפור הדיגיטציה בסוכנויות הביטוח
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איילון חברה לביטוח ממשיכה למקד משאבים באסטרטגיית התמיכה בסוכני החברה. כחלק מהאסטרטגיה משיקה החברה מאיץ דיגיטלי ייחודי, במטרה לסייע לסוכנים בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית, תוכנית שכוללת ליווי מקצועי להטמעת כלים ושיטות לשיפור הדיגיטציה בסוכנויות הביטוח והמוכנות העסקית של הסוכנויות בערוצי דיגיטל בתחומי השיווק, השירות והמכירות.

במסגרת התוכנית, שנבנתה בשיתוף עם חברת הייעוץ BO – Business Online, מתוך הבנה שכל סוכנות ביטוח נמצאת בשלב שונה וזקוקה להכוונה שמתאימה לה באופן אישי, יגובשו לכל סוכנות משתתפת שיטות עבודה מקצועיות Tailor Made שיאפשרו לסוכנים לנהל את הקשר עם לקוחותיהם הקיימים והפוטנציאלים בצורה טובה יותר ולאורך זמן. בין הערוצים שיבחנו יחד עם הסוכנויות: אתר אינטרנט, מדיה חברתית, ניוזלטרים, איסוף ושימוש בדאטה, מדידה ועוד.

דורון שבתאי | צילום: אייל גזיאל

דורון שבתאי, מנהל חטיבת המכירות באיילון מציין: "מטרת המאיץ הדיגיטלי שלנו הינה להעניק לסוכני החברה ידע וכלים מעשיים בעולם השיווק והמכירות הדיגיטלי. אנחנו פועלים כל העת על מנת להעניק לסוכנים כלים ותכנים המסייעים להם לקדם את העסק שלהם ולשמור על קשר עסקי ושירותי מיטבי עם המבוטחים".

"מדובר בתוכנית חשובה שיכולה לתרום רבות לסוכנים ולהנגיש עבורם את עולם הדיגיטל בכלל ועולם השיווק בדיגיטל בפרט – בעיקר בתקופה מאתגרת זו", אמר עדי בן-ארי, מנהל מכירות דיגיטל ארצי באיילון.

אסף דותן, מייסד ומנכ"ל חברת הייעוץ BO – Business Online הוסיף כי "אחד האתגרים הגדולים ביותר של סוכני הביטוח בעת הזו הוא להתאים עצמם לרוח התקופה ולצרכי הלקוחות שלהם. אנחנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם איילון ביטוח במיזם חדשני זה, ולתרום מהניסיון של צוות מומחי הדיגיטל שלנו בתוכנית הליווי לסוכנויות הביטוח הנבחרות מטעם איילון ביטוח".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email