"הסוכן יהפוך למנהיג כלכלי בעל ידע והתפתחות תמידית"

סו"ב יקיר בסון, מנכ"ל ומייסד People Family Office; "החזון שלי הוא להקים את הקניון הפיננסי הראשון בישראל. ליצור חווית קנייה כלכלית שתקרב את הציבור"
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

גיל: 32
מצב משפחתי: רווק
השכלה: תואר שני במנהל עסקים
עיסוק: מנכ"ל ומייסד People Family Office, בתל אביב
ותק: 10 שנים בענף
רישיון: פנסיוני ומנהל השקעות

יקיר בסון. צילום: באדיבות המצולם

למה בחרת במקצוע סוכן הביטוח ומה אתה אוהב בו?
"מגיל קטן התעסקתי עם כסף, עוד מהעסק של סבא ז"ל. זה היה ברור לי שאלך לכיוון פיננסי. בתואר הראשון נחשפתי לראשונה לעולם הפנסיוני. התקבלתי לעבוד בבית השקעות השני בגודלו באותה תקופה. הגעתי לייעוד שלי.

"אני אוהב במקצוע את היכולת שלי להשפיע על העושר הפיננסי של תא משפחתי. המשימה שלי שכל מי שאני אפגוש בדרך יפרוש עם יותר כסף".

באלו קשיים נתקלת בתחילת דרכך?
"אני תמיד צוחק על זה עם הרואה חשבון שהוא לא הכין אותי לקשיים שבדרך: מגיוס לקוחות, עובדים, הכנסות. אני זוכר שאת הלקוח הראשון שלי החתמתי ארבע פעמים כי לא ידעתי מה עושים. אבל הוא נתן בי אמון וזה שווה הכל".

איך הלשכה יכולה לסייע לסוכנים צעירים?
"הלשכה יכולה לסייע בעיקר בצד המנטלי שבעיניי הוא קריטי מאוד. בעידן של היום: חשיבה יצירתית, חזון, תושייה – אלה הם הכלים שצריך לפתח".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"החזון שלי הוא להקים את הקניון הפיננסי הראשון בישראל. ליצור חווית קנייה כלכלית שתקרב את הציבור. ותגרום לו להתחבר יותר לעולם הפנסיוני – זארה, ארומה וחיסכון ארוך טווח".

אלו טיפים אתה יכול לתת לסוכנים צעירים?
"להתפתח, לשאול שאלות, לערער על הקיים, לקחת סיכונים נכונים. ליצור שיתופי פעולה, לראות מודל לחיקוי מהעולם העיסקי".

איך אתה רואה את עתיד המקצוע?
"העולם מתקדם בקצב מהיר. השירותים שלנו יהפכו להיות יותר ויותר דיגיטליים. הסוכנים יעברו למאחורי הקלעים. מי שלא ייצור מותג מנצח לצערי לא ישרוד.

"הסוכן של היום חייב להפוך להיות מנהיג כלכלי עם קשת רחבה של ידע והתפתחות תמידית. מי שבדרך לשם יקצור פירות”.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email