"הסוכנים לא צריכים לחשוש"

סו"ב קובי צרפתי, יו"ר ועדת אלמנטר בלשכה, מתייחס לכניסתה של ישראכרט לענף הביטוח; "אין לנו אפשרות לעצור תהליכים. הפעילות דומה לזו של החברות הישירות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לאחר שרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון אישרה השבוע את ההתקשרות של ישראכרט סוכנות לביטוח עם חמש חברות ביטוח על פי מודל 'הסוכן האובייקטיבי' – בלשכת סוכני הביטוח מצהירים כי הם אינם חוששים מכניסתה לתחום הביטוח.

ההסכמים עם הפניקס, כלל ביטוח, AIG, וביטוח חקלאי נכנסו לתוקף, אך הפעילות לשיווק פוליסות הביטוח בתחום האלמנטרי תתחיל בהמשך השנה, אומרים בישראכרט.

סו"ב קובי צרפתי | צילום: באדיבות המצולם

סו"ב קובי צרפתי, יו"ר הוועדה לביטוח אלמנטרי בלשכה, אמר כי ההתייחסות שלו לישראכרט היא כמו ההתייחסות שלו לכל הביטוחים הישירים. "מדובר על סוכנות שעובדת ישירות מול הלקוחות באמצעות מוקדנים. אין כאן סוכן שדואג ללקוח, שיתקשר אליו בלילה אחרי שהיה מעורב בתאונה והוא נתקל בבעיה עם שירותי גרירה", הסביר צרפתי.

"אנחנו לא מוכרים את אותו מוצר. המוצר שסוכן מוכר זה מוצר של טיפול בתביעות, יחס אישי, אנחנו עומדים לרשות המבוטח 24/7. זה לא יקרה בישראכרט ולא יקרה בביטוחים הישירים".

באשר להשפעה שתהיה על הסוכנים מהפעילות של ישראכרט, אמר צרפתי "אני לא חושב שאנחנו כסוכנים צריכים לחשוש מהפעילות של ישראכרט. קיימות גם ההוראות שאוסרות להעביר מידע על לקוחות לסוכנות של ישראכרט, ובקשר ללידים – צריך לקבל את הסכמת הלקוח לפני שמתקשרים אליו. הלשכה תקפיד על כל זה, שהדברים מתנהלים בהתאם לתקנות של הרשות. מעבר לזה אין לנו אפשרות לעצור תהליכים".

"ערך מוסף"

״ישראכרט ממשיכה להתקדם לקראת הגשמת היעדים שקבענו לעצמנו – להיות קבוצת פיננסים דיגיטלית מתקדמת", אמר משנה למנכ״ל ישראכרט, אורי אלון, שהוביל את הכניסה של החברה לעולם הביטוח, לאחר קבלת אישור ההתקשרות עם חברות הביטוח. "המטרה שלנו היא להציע למיליוני לקוחותינו את המוצרים הטובים והרלוונטיים ביותר, בצורה דיגיטלית, פשוטה וזמינה. היכולת שלנו לנתח את צורכי הלקוח ולהציג בפניו את האפשרויות הטובות לו ביותר תבטיח כי נוכל להביא ללקוחותינו ערך מוסף אמיתי גם כספק של מוצרי ביטוח״.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email