"הסוכנים ראויים להערכה רבה על ההתמדה הלא פשוטה בענף תחרותי ושוחק"

תפקיד: מנהלת תחום קליטת חברים
ותק במקצוע: 30 שנים + הכשרה מקצועית בהנהלת חשבונות
מצב משפחתי: נשואה + 2

איך נראה יום עבודה רגיל שלך בלשכה?

"לאורך יום העבודה אני זמינה טלפונית לצורך מענה על צרכיהם השונים של סוכני הביטוח. תוך כדי כך אני משלבת עשייה בתחומים שונים כמו ניהול, בקרה ועדכון יומי של מאגר החברים השוטף. בנוסף, אני עוסקת בטיפול בכל מערך גביית דמי החבר של הלשכה על רבדיו השונים – הצגת דוחות קליטת חברים, שבועית וחודשית, וכן מצגות זמינות של חייבים, קליטה וגריעת חברים. כמו כן אני מקיימת קשר רציף מול יושבי ראש הסניפים והמחוזות".

מה את אוהבת בעבודה שלך?

“את הקשר הישיר והמפרה עם הסוכנים; את היכולת לקיים תקשורת אנושית, ישירה ובלתי אמצעית. אני חשה סיפוק על הפידבק החיובי מצד הסוכנים והערכתם את העשייה שלי עבורם. פעמים רבות אני שומעת מסוכנים כי ההיכרות שלהם עמי לאורך השנים, והאמון שנבנה בינינו, מקל עליהם בהתמודדות עם הבירוקרטיה והמכשולים הקיימים בדרך. אני שמחה על כך שאני מצליחה לסייע להם למרות שאיני הכתובת הישירה. בנוסף, מטריית השירותים הענפה שהלשכה מספקת לסוכן בתחומים שונים, מקלה עלינו, צוות הלשכה, בהכוונת הסוכן ובפתרון סוגיות שונות מולן הוא ניצב".

מה את לא אוהבת בעבודה?

"אילו יכולתי לשנות את סדרי הדברים, הייתי שמחה אילו סוכני הלשכה יכלו לפנות אלינו, כגורם ראשוני המוסמך לבירור מהימן, ולא יהיו ניזונים משמועות סרק חיצוניות. במרבית הפעמים 'מפח הנפש' שהם חווים מיותר ויכול היה להיחסך. אני מאמינה לגמרי כי שיתוף פעולה הדדי מתוך אמון ופתיחות הוא הדרך להצלחה והגשמה. חשוב ורצוי להכיר בעובדה כי לשכת סוכני ביטוח הינה בית קשוב ופתוח בעבור סוכן הביטוח”.

האם העבודה הצמודה לסוכני הביטוח תרמה לדעתך עליהם?

"בסופו של דבר סוכן ביטוח הוא בן אדם בעל אפיונים הייחודיים לו והמבדילים אותו מחבריו למקצוע. לכן, אני מבינה את הצורך שלהם באוזן קשבת. לא פשוט להתמודד עם עננת איום דינמית כל כך על מעמדו ושכרו של הסוכן בפרט וענף הביטוח בכלל. הסוכנים ראויים להערכה רבה על ההתמדה הלא פשוטה בענף תחרותי ושוחק שהעבודה בו היא סביב השעון, תוך פניות וזמינות תמידית למבוטחים. מגיע להם שאפו".

מי מבצע את הקניות בבית?

“בדרך כלל אני”.