העברה מיידית: הפניקס תשלם למבוטחים תביעות רכב באמצעות "ביט"

בנוסף לשימוש באפליקציית התשלומים, תמשיך החברה להשתמש גם בערוצים הקיימים: העברה בנקאית או שיק
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

חברת הביטוח הפניקס השיקה שירות חדש ומהיר יותר לקבלת תשלום תביעות בתחום הרכב. השירות ניתן באמצעות שיתוף פעולה עם אפליקציית העברת הכספים "ביט" של בנק הפועלים,  שנחשבת לאפליקציית התשלומים המובילה בישראל, עם קרוב ל-4.5 מיליון משתמשים. בשירות זה יוכלו המבוטחים לקבל את התשלום בעבור התביעה באמצעות האפליקציה, וזאת תוך זמן קצר מאישור התביעה.

עד היום, תשלום התביעה התבצע בהעברה בנקאית או באמצעות שיק. עתה, המבוטח יוכל לבחור את שיטת התשלום המועדפת עליו, כשהתשלום באמצעות "ביט" יתאפשר לתביעות בסכום של עד 35 אלף שקל.

שירות המתבסס על מערכת דיגיטלית חכמה. צילום: shutterstock
"מהפכה דיגיטלית"

בהפניקס מוסרים ששירות חדש זה יורחב בהמשך גם לענפי ביטוח נוספים ובהם רכוש, ביטוח נסיעות לחו"ל ובריאות. השירות יתבצע בעזרת מערכת דיגיטלית חכמה בה כל לקוח יוכל לבחור את שיטת התשלום המועדפת עליו. אם הלקוח בחר לקבל את התשלום דרך "ביט", ההעברה תתבצע מיידית וזאת במקביל לעדכונו בסטאטוס הטיפול לאורך כל התהליך.

"הפניקס ממשיכה להעצים את המהפכה הדיגיטלית בשירות למבוטחים, מתוך חשיבה על צורכי המבוטח והרצון לשפר את חווית השירות ומהירות הטיפול", אומרת קרן גרניט, משנה למנכ"ל, מנהלת מערך התביעות, התפעול והשירות בהפניקס. "אנו גאים להציע מעתה שירות טוב יותר ומהיר יותר בקבלת תשלום התביעה בתחום הרכב. העולם הופך לדיגיטלי יותר ואנו שואפים לחסוך למבוטחינו את הביורוקרטיה. אפליקציית התשלומים של 'ביט' מאפשרת בצורה קלה ונוחה העברת כספים, קבלת מסרון לפרטי וסכום התשלום ואנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש", מוסיפה גרניט. 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email