"הערך המוסף של הסוכן בא לידי ביטוי במקרים כמו דחיית תביעות סיעוד"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפני כשנה פנתה ליו"ר הוועדה לרווחת הסוכן עוזי ארגמן בתה של מבוטחת שנמצאה במצב סיעודי, אך חברת הביטוח דחתה את התביעה וסירבה לשלם על הטיפול הסיעודי, בטענה שרופא מטעמם בדק את מצב השליטה בסוגרים והוא חולק על החלטת הביטוח הלאומי שקבע כי המבוטחת לא שולטת על סוגריה ולכן היא מוגדרת במצב סיעודי.

דו"ח הביטוח הלאומי הוצא כבר באפריל 2012, אך באוגוסט 2013 טענה חברת הביטוח כי היא מחכה לחוות דעת של אורולוג מטעמה. ארגמן פנה אל חברת הביטוח וטען כי החלטת ביטוח לאומי קודמת לרופא מטעם החברה. לבסוף, לאחר חילופי מיילים ודו"חות בין נציגי חברת הביטוח לארגמן, אושרה התביעה בספטמבר 2013.

"הפעלתי לחץ שעזר בסופו של דבר והם שילמו לה", מספר ארגמן. "ואולם הם המשיכו לגבות תשלום שוטף חודש בחודשו. כשאדם נמצא במצב סיעודי, הוא לא צריך לשלם פרמיות שוטפות ולמרות זאת, חברת הביטוח גבתה אותן. פנינו לחברה גם בעניין הזה וקיבלנו החזרים. בסך הכל, ההחזר היה יפה וגבוה והם הודו לנו".

ארגמן מציין כי ללא עזרה של סוכן, המבוטחת היתה נכנסת לסטטיסטיקה של התביעות הסיעודיות שנדחות, כפי שפורט בדו"ח משבוע שעבר. "אבל ברגע שיש סוכן בתמונה שאף מאיים לפנות למפקח, מנהל המחלקה לקח על עצמו את התיק ואמר שיעשה את כל המאמצים – ואכן הוא פעל ודאג. אם לא היה סוכן, לא היו משלמים לה. "העוצמה שלנו כסוכנים משנה את כל תמונת המצב. למבוטח לבדו קשה להילחם בחברות הביטוח, ללא ידע ומעורבות של סוכן. ברגע שפנתה אלי המבוטחת, בדקתי את הנושא וגיליתי שהם לא משלמים בגלל מרכיב אי השליטה בסוגרים. מהר מאוד הם הזיזו את העניינים ושילמו. הערך המוסף של הסוכן בא לידי ביטוי במקרים כאלה".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email