כלל ביטוח ופיננסים משיקה קונספט חדש של הדרכות העשרה מקצועיות לסוכני החברה ב"זום". Monday college נולד מתוך מטרה להמשיך להעניק לסוכני החברה הדרכות מקצועיות בנושאי העשרה, כמו למשל, התנהלות כלכלית נכונה, בריאות בעידן הקורונה, מוצרים ושירותים חדשים של החברה לטובת המבוטחים וכלים למינוף מכירות, ובמגוון תחומי הביטוח השונים, ביניהם בריאות, חיסכון ארוך טווח ועולמות הפיננסים, ביטוח כללי ועוד. תכני ההדרכות הותאמו לצרכים המשתנים העולים מן השטח.
הקונספט החדש יחל בתחילת חודש אוגוסט והוא נבנה והותאם לתקופה רגישה זו בה אנו מצויים, במסגרתה אנו נדרשים לשמור על שגרת עבודה, תוך הימנעות מהתקהלויות והקפדה יתרה על בריאותנו.

"הסוכנים שלנו הם חוד החנית של החברה, ואנו מתאימים את השירותים שלנו עבורם בהתאם לצורכיהם ולתקופה. בגל הראשון של משבר הקורונה התחלנו בהדרכות zoom לסוכנינו כדי שימשיכו ליהנות ממידע מקצועי ורציף. אנו רואים בהדרכות חלק חשוב ומרכזי בהקניית ידע איכותי לסוכנים. הצלחתן של הדרכות אלו הולידו קונספט חדש של הדרכות קבועות בכל שבוע", אומר שלומי תמן, משנה למנכ"ל ומנהל מערך העסקים בחברה.
מושית אלמוג-לפקוביץ, מנהלת מחלקת תוכן והדרכת סוכנים ולקוחות ציינה כי Monday college הינה סדרה של הדרכות מקצועיות הנערכות במועד קבוע, אשר נועדה לתת כלים ומענה לאתגרים המקצועיים וההתנהגותיים בהם נתקלים סוכני החברה בשגרת עבודתם. תקופת הקורונה מחייבת אותנו למצוא פתרונות מתאימים המאפשרים לנו, מחד, להמשיך להעשיר וללוות את סוכנינו בעולמות המקצועיים, ומאידך, להקפיד על ההנחיות ולשמור על בריאות כולם. אני מזמינה את כל סוכני החברה להצטרף אלינו לסדרת ההדרכות החדשה, שתחל כבר בחודש אוגוסט".
בכל שבוע, בימי שני בשעה 10:00 באפליקציית ZOOM, תעלה הרצאה בתחום שונה. הרישום להדרכות יתבצע דרך מערכת הרישום הדיגיטלית, באופן מהיר ונוח. לפני כל הדרכה, המערכת תשלח תזכורת לסוכנים שנרשמו.