הפינטק בשירות סוכני הלשכה

כ־300 מתעניינים וכ־ 100 נרשמים ביום הראשון להפצת פלטפורמת סיגנצ'ר בלשכה • הפלטפורמה חוסכת פגישה פנים אל פנים ומגדילה את אחוז סגירת העסקאות
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

לשכת סוכני ביטוח, בהובלת ועדת הרווחה, משתפת פעולה עם חברת הפינטק הישראלית Seegnature לטובת חברי הלשכה. הפלטפורמה שפיתחה החברה לסגירת עסקאות מרחוק עומדת לרשות סוכני הלשכה, לאחר הצטרפות אליה. לדברי סו"ב מאיר רוטברג, יו"ר ועדת הרווחה, כבר ביום הראשון להפצת הפלטפורמה נרשמו כ־300 מתעניינים וכ־100 סוכנים הצטרפו לפלטפורמה.

סו"ב רוטברג

הפלטפורמה מסייעת, כאמור, להגדיל אחוזי סגירת עסקאות ולהימנע מצורך במפגש פיזי על ידי הסרת חסמים בשלב סגירת העסקה. מדובר בחסמים כמו חווית לקוח לקויה בפגישה פרונטלית; תהליכי מכירה ארוכים; חוסר רציפות בתהליך; ופגיעה באחוז סגירת העסקאות. הפלטפורמה מאפשרת: חתימה אלקטרונית, העלאת מסמכים נלווים, צירוף תעודה מזהה, אימות זהות תיעוד התהליך. כל זאת תוך ניהול שיחת מכירה מרחוק (שיחת וידאו תוך אימות זהות הלקוח) ועמידה בדרישות החוק.

איך זה עובד?

הסוכן שולח לינק מהסמארטפון/אייפד/מחשב, הלקוח מקבל את הלינק בהודעת טקסט או באימייל ומתחבר מידית לערוץ תקשורת בזמן אמת עם הסוכן ללא צורך בהורדת אפליקציה או תוכנה.

המסמך הרלוונטי שהועלה מופיע על הצג של שני הצדדים ושני הצדדים יכולים למלא אותו ולחתום עליו. בנוסף, הלקוח יכול לבצע תהליך עצמאי (ללא צורך בנוכחות סוכן) לרבות מילוי, חתימה והעלאת טפסים.

רוטברג: "מדובר בהצלחה בלתי רגילה להשקת הפלטפורמה לטובת סוכני הלשכה. המספרים הגבוהים של המתעניינים והמצטרפים כבר בתחילת הפצתה מעידים על צימאון בלתי רגיל למוצרים מסוג זה. הסוכנים מקבלים מוצר של הדור הבא במחיר מוזל כחברי לשכת סוכני ביטוח, שיסייע להם לסגור עסקאות ולחסוך פגישות פרונטאליות ותהליכי מכירה ארוכים".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email