הפניקס הקימה יחידת בוטיק ייחודית בשם "הפניקס אישי". היחידה החדשה פועלת לגיוס והטמעה של סוכן הפרט ואחראית למתן פתרונות מיידיים ושירות אישי עבור הסוכן. לדברי ליאת גולץ, מנהלת הפניקס אישי, "הקמנו את הפניקס אישי מתוך ניסיון ועבודה רבת שנים עם סוכנים ומההכרה האמיתית בעובדה שמחובתנו לייצר לסוכני הפרט הזדמנויות עסקיות ולתת כלים טכנולוגיים וליווי אישי. אני מאמינה כי שיתוף הפעולה עם הפניקס אישי: התמיכה, הליווי הצמוד והמחויבות האישית של כל אחד מחברי היחידה יאפשרו לסוכנים להגדיל את הכנסותיהם, על ידי הגדלת תיק הלקוחות שלהם ומיצוי התיק הקיים."

בתוך כך, הודיעה הפניקס השבוע על הטמעת מערכת לניתוב משימות אוטומטית במערך העורף (Back Office) בחברה. פרויקט ההטמעה החל באוגוסט 2013 והסתיים בדצמבר 2014 ועלותו נאמדת בכ-4.5 מיליון שקל. המערכת שהוטמעה בפניקס נועדה לייעל באופן משמעותי את פעילות מערך ה-Back Office בחברות המשרתות קהל לקוחות רחב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *