הפניקס מציגה: האקדמיה לסוכנים צעירים FNX Executive

החברת השיקה השבוע תוכנית מתקדמת ויוקרתית עבור הסוכנים הצעירים; אייל אוחיון, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המכירות: מדובר בליווי אישי ומקצועי רציף לטווח ארוך"

חברת הפניקס השיקה ביום שלישי תכנית ייחודית של הקבוצה בשם FNX Executive. מהפניקס נמסר, כי מדובר בתוכנית מתקדמת ויוקרתית עבור הסוכנים הצעירים. התוכנית, שמתפרשת על פני למעלה משנה, כוללת ליווי ואימון עסקי, סדנאות מכירה, חשיבה יצירתית, שיווק בעולם החדש לרבות נטוורקינג בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין, ניהול זמן, סיור בבורסה ובאגף השקעות.

אייל בן סימון, מ"מ מנכ"ל הפניקס, אמר לעשרות הסוכנים הראשונים שהצטרפו לתוכנית: "אני גאה בתוכנית המקצועית והלא שגרתית שיצרנו במיוחד עבורכם. לסוכנים של היום חייבת להיות חשיבה יצירתית וחדשנית ואנחנו נעניק לכם את כל הכלים שיאפשרו לכם לנהל עסק עצמאי, ניהול אישי נכון, ולא פחות חשוב – גם בולטות ובידול אישי ומקצועי. הפניקס היא הבית של כל הסוכנים, וחשוב לנו לעודד ולטפח גם את הצעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בענף הביטוח. נעשה הכול כדי לסייע לכם להיות הכי מוצלחים בענף".

אייל אוחיון, מנהל חטיבת המכירות בקבוצת הפניקס | צילום: פאביאן קולדורף

אייל אוחיון, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המכירות בקבוצת הפניקס, הדגיש כי לא מדובר ב"מפגש אחד וגמרנו, אלא בליווי אישי ומקצועי, רציף לטווח ארוך, הכולל מפגשים אישיים וליווי לאורך ההתפתחות המקצועית והאישית של כל סוכנת וסוכן לאורך זמן".

במהלך האירוע, עלה זיו שילון לדבר בפני קהל הסוכנים. שילון הפך לסמל לאחר שנפצע אנושות בעזה ואיבד יד סחף את הנוכחים בדבריו.