הפניקס מציעה תוכנית בה המבוטחים ישלמו רק על הנסיעה בפועל

התוכנית מבוססת על פתרון טכנולוגי חדש המאפשר תשלום לפי חבילות נסיעה ⋅ בהמשך צפויה החברה להשיק מוצרים נוספים

הפניקס יוצאת בקמפיין פרסומי הנועד לחזק את המודעות למוצרי הביטוח החכמים של החברה, תוך מינוף התועלות המרכזיות שלהם והערך המשמעותי למבוטח. מהחברה נמסר, כי המוצר הראשון במרכז הקמפיין הינו הביטוח לנהגים הצעירים, Smart, המסייע לנהג לשלם רק על הנסיעה בפועל. הפניקס צעיר מבוסס על פתרון טכנולוגי חדשני המתחבר לרכב, ואפליקציה ייעודית לטלפון של הנהג הצעיר וההורה. לראשונה, מעבירה החברה
את הביטוח מהרכב לנהג הצעיר המשלם ביטוח רק לפי מרחק הנסיעה. בימים אלה עודכנה חבילת הנסיעה לנהג הצעיר והיא עומדת על 500 שקל בלבד, כך ניתן לחסוך אלפי שקלים למשפחה.

מוצרים נוספים, אשר יודגשו גם הם במהלך השיווקי הנוכחי, מתייחסים לכיסויים ביטוחים המשלבים אלמנטים חכמים אותם הוציאה הפניקס בשנים האחרונות, בין היתר אפשר למנות את מסלול הפניקס זהיר, הכיסוי הייחודי בביטוח הדירה מנזקי מלחמה וטרור, הרחבת הכיסוי הביטוחי לצד ג' בגבול אחריות של 2 מיליון שקל במגוון מוצרים, תוכנית הבריאות החדשה להגנה מפני מחלות קשות ועוד.

אל און | צילום: הפניקס

שותפים לתהליך

אורן אל־און, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות, מסר: "הסביבה העסקית בה אנו פועלים משתנה טכנולוגית ותהליכית בקצב מהיר, והשינויים הרבים בשוק מעמידים בפנינו אתגרים עסקיים חדשים. אנו מזמינים את הסוכנים, שבהם אנו רואים שותפים מרכזיים בתהליך החשוב הזה, ליהנות ביחד מההזדמנויות הרבות הנפתחות בעקבות השינויים הללו, תוך יצירת פתרונות טובים ויעילים יותר למבוטחינו. פעלנו רבות בשנים האחרונות על מנת להציג למבוטחים שלנו ביטוח המשתמש ביצירתיות, חוכמה, וטכנולוגיה, וזאת על מנת לייצר מוצר ביטוחי טוב יותר. ואיך לא – גם במחיר טוב יותר".