הפניקס משיקה "חדר תביעה" דיגיטלי כחלק מאסטרטגיית חיזוק הקשר עם הסוכנים

בממשק הייעודי יוכל הסוכן לקבל מידע ולבצע פעולות בתביעות המבוטחים המוגשים על ידו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הפניקס השיקה ממשק ייחודי לחברה תחת השם "חדר תביעה". הממשק מהווה זירה חדשה וייעודית לתביעות. במסגרת "חדר התביעה" יוכל הסוכן לקבל מידע ולבצע פעולות בתביעות של המבוטחים שלו המוגשות על ידו לחברה מרגע פתיחתן ועד לסיום הטיפול בהן. סטטוס התביעה יונגש בצורה ויזואלית וברורה: תביעות מאושרת, ממתינות להשלמת מסמכים ועוד. בנוסף, ניתן לצפות בכל המכתבים שנשלחו למבוטח ולהעלות מסמכים חסרים בקלות ובפשטות הן באמצעות הנייד והן באמצעות המחשב.

גרניט. "מחזקים את הקשר עם הסוכנים ב-2021". צילום: ניר סלקמן

ניתן להגיע לממשק הייחודי דרך פורטל הסוכנים או דרך מייל יומי שיישלח לסוכן מהפניקס בו יוצגו רשימת התביעות בהן חלו שינויים משמעותיים, עם קישור לפירוט וצפייה בחדר התביעה שלהן. גילי שליט משעל, מנהלת הפיתוח העסקי במערך התביעות, מסרה כי פיתוח זה הוא נדבך נוסף במהלך של הרחבת השירותים הדיגיטליים לסוכנים ומצטרף ליכולת להגשת תביעות באופן דיגיטלי, מעתה ניתן יהיה גם לעקוב בפשטות בסטטוס התביעה דרך חדר התביעה בתחומים של בריאות, סיעוד, תאונות אישיות ואכ"ע.

קרן גרניט, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך התביעות, התפעול והשירות בהפניקס: "צעד זה מגיע כחלק מהאסטרטגיה של הפניקס לחזק את הקשר עם ציבור הסוכנים בשנת 2021. בחדר יהיה חיווי נגיש וזמין לסוכן לגבי סטטוס התביעה, מסמכים חסרים והיכולת להוסיפם, ובכך נאפשר לסוכן לקצר את זמן הטיפול בתביעה ולעדכן את הלקוח שלו על התקדמותה".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email