שוק חיסכון ארוך טווח בכלל ותחום הפנסיה בפרט עברו מהפכה רגולטורית מהותית בשנים האחרונות. לצד זה, הסוכנים החלו להשתמש במערכות מכירה לפי בחירתם. חברת הפניקס, לאחר בדיקת צרכים מקיפה של סוכניה, מצאה כי קיים צורך עבורם ליצירת ממשק קל ונוח לעבודה מול חברת הביטוח, זאת בעזרת מערכת המכירה איתה הם עובדים.

על מנת להמשיך לשמור על סטנדרט גבוה הן בשירות והן בעולם הדיגיטלי לסוכנים, משיקה הפניקס פלטפורמה חדשה להפקת פוליסת פנסיה בקלות, פשטות ומהירות. "פנסיה בצ'יק" היא מערכת להפקה דיגיטלית מהירה ונוחה לשימוש, המאפשרת בקרה על התהליך אונליין ומעקב סטטוס הפקה. לפנסיה בצי'ק 4 יתרונות בולטים: הפקה דיגיטלית ללא התערבות נציג רכז הפקה, בקרה והתראה על טפסים חסרים, מעקב סטטוס המהווה שקיפות לאורך כל התהליך והיזון חוזר תוך 24 שעות.

גרניט | צילום: פביאן קולדורף

 

קרן גרניט, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת התביעות, השירות והתפעול בהפניקס ציינה: "כיום, הן המבוטחים והן הסוכנים מצפים לשירות מהיר ויעיל ולהרגיש שהם תחת ידיים טובות. בשל כך ולאחר בדיקת הצרכים מול סוכני הביטוח פיתחנו מערכת דיגיטלית חכמה המאפשרת לסוכן לבצע את כל תהליך הפקת תכנית הפנסיה אונליין במהירות, יעילות וקלות. מהלך זה הוא מהלך ראשוני לשיפור השירות לסוכן בשורה של מהלכים נוספים שיושקו בקרוב, מדובר בעוד כלי חדשני ומתקדם שהפניקס פיתחה תוך מחשבה על הסוכן שיקבל את הפוליסה במהירות תוך כדי מתן השירות הטוב ביותר".

שי אביסירא, סמנכ"ל, מנהל מטה המכירות בחטיבת המכירות בהפניקס: "לראשונה חברת הפניקס מאפשרת הפקה דיגיטלית מלאה במספר מערכות מכירה מובילות בשוק ולא מגבילה הפקה דיגיטלית מול מערכת אחת שהיא מערכת הבית, זאת תוך הבנה שסוכן הביטוח בוחר את מערכת המכירה איתה יעבוד בהתאם לצרכיו ואנו נאפשר לו ממשק קל, פשוט ומהיר ללא התערבות רכז ההפקה ובשקיפות מלאה של כל התהליך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *