הפניקס מתייצבת לצד הסוכנים נגד פרסומים שליליים בתקשורת

אורן אל־און, משנה למנכ"ל הפניקס: "הפרסום בתקשורת הפוגע במקצועיות הסוכנים קומם אותנו מאוד"

בעקבות פרסומים שליליים בתקשורת נגד סוכני הביטוח בימים האחרונים, שלח אורן אל־און, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות בחברת הפניקס, מכתב לסוכני החברה, בו הביע מחאה על הפרסומים המכפישים את סוכני הביטוח.

"הפרסום בתקשורת בימים האחרונים הפוגע במקצועיות שלכם, קומם אותנו מאוד", כתב אל־און והוסיף: "מאות אלפי מבוטחים זוכים מדי יום בזכותכם לתמיכה, לליווי מקצועי ולהגנה ביטוחית מקיפה. כשותפים שלכם לעשייה ולדרך כבר 70 שנה, אנו מאמינים בכם וממשיכים לעמוד לצדכם".

בשבוע שעבר פרסמו גם ראשי מגדל דורון ספיר, המנכ"ל וליאור רביב, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, מכתב תמיכה בסוכנים בעקבות כתבה שפורסמה בדה־מרקר: "כמוכם, הופתענו הבוקר לקרוא את הכתבה המקוממת בעיתון דה־מרקר המכפישה את פעילותכם, סוכני הביטוח, כמי שמתנהלים כמלכי הג'ונגל. הניסיונות לייצר דה לגיטימציה אודות עבודתכם המקצועית וההכללה לפיה סוכני הביטוח הם גוף אחד שפועל להגדיל מכירות מבלי להתחשב בלקוחות – הם בלתי ראויים".

עוד ציינו ספיר ורביב במכתבם כי "מגדל חרטה על דגלה להיות חברת סוכנים ולטפל במבוטחיה באמצעות אלפי סוכני ביטוח מקצועיים ומנוסים הפרוסים מדן ועד אילת. אנחנו פוגשים אתכם מדי יום ורואים מקרוב כיצד אתם מעניקים שירות מלא ללקוחותיכם, כיצד אתם חושבים על טובתם כעל האתגר המקצועי שלכם וכיצד אתם מתאימים עבור לקוחותיכם את הכיסויים הביטוחיים המתאימים להם ביותר".

בסיום מכתבם מדגישים ראשי מגדל את השותפות עם סוכני הביטוח וכותבים: "סוכנים יקרים, אנו מתמודדים עם אתגרים משותפים, ולעינינו מטרה אחת, והיא לדאוג לעתידם הבטוח והאיתן של לקוחותינו. המשיכו בדרככם המקצועית, מגדל תמשיך לעמוד מאחוריכם".