הפניקס תפצה מיידית ב־150 דולר על עיכוב הגעת מזוודה

במסגרת השקתו של השירות הדיגיטלי Travel Smart, חברת הפניקס מציעה החזר מיידי 24/7 על איחור בהגעת הכבודה ישירות דרך העברה בנקאית לחשבון המבוטח
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

חברת הביטוח הפניקס השיקה לאחרונה את הדור הבא של ביטוחי הנסיעות לחו"ל. הביטוח Smart Travel מציע שירות דיגיטלי נוח לשימוש וזמין בכל מקום ובכל שעה 24/7, מאתר עבור מבוטח הזקוק לטיפול רפואי בחו"ל רופאים מקצועיים זמינים, קובע את התור הכי קרוב במרפאה או אף בחדר המלון ומסדיר את התשלום ללא מעורבות המבוטח וללא צורך בתשלום והגשת תביעה.

מהיום, מוסיפה חברת הפניקס שירות חדש לביטוח Smart Travel – ותעניק החזר מיידי של 150 דולר לנוסע, במקרה של עיכוב בקבלת המזוודה. ההחזר יתבצע באופן מיידי 24/7, ישירות דרך העברה בנקאית לחשבון המבוטח.

דודי עוז | צילום: פביאן קולדורף

 

השימוש בשירות נוח וקל לשימוש ומתבצע בלחיצת כפתור. עם פתיחת האפליקציה יש ללחוץ על "איחור בהגעת הכבודה" ומיד נפתח שירות אוטומטי מול נציג באמצעות הוואטסאפ. מצלמים את האישור של חברת התעופה בנושא עיכוב הכבודה – ומקבלים את הכסף בחשבון.

בהפניקס מספרים שמדובר בשירות נוסף שיהפוך את חוויית הנסיעה לחו"ל לנוחה יותר, גם כאשר משתבשות התוכניות. "עד היום, על מנת שמבוטח יקבל החזר על איחור הכבודה, היה עליו להגיש חשבוניות על הוצאות. Smart Travel הוא הביטוח המתקדם ביותר בארץ בתחום הנסיעות לחו"ל, עם כיסוי ללא הגבלה כולל פינוי אווירי, הטסה רפואית ואשפוז בחו"ל, ועתה החלטנו לחסוך למבוטחים גם את 'כאב הראש' הזה, עם החזר מיידי על איחור הכבודה, ישירות לחשבון המבוטח", אומר דודי עוז, מנהל תחום ביטוח נסיעות לחו"ל בחברת הפניקס.

"השירות הדיגיטלי שהשקנו לאחרונה זוכה כבר לתגובות חיוביות רבות מקרב הנוסעים הישראליים, שנהנים מאפליקציה נוחה לשימוש וזמינות 24/7 שלנו. חשוב לנו להיות לעזרתם של הנוסעים גם ברגעים הפחות נעימים של הטיול, בין אם זה בעיכוב המזוודה ובין אם זה בעת הצורך לראות רופא במדינה זרה או להתייעץ טלפונית עם רופא מישראל".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email