הצטרפו ל-MDRT ישראל – מועדון בכירי סוכני ביטוח חיים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אני קורא לכם להצטרף למועדון היוקרתי בעולם. הצטרפו אל אלפי עמיתיכם ב-MDRT העולמי כדי לגלות רעיונות חדשים להרחבת העסק שלהם, כדי לשפר את הכישורים המקצועיים וכדי להעשיר את חייכם האישיים. הנה כמה דוגמאות:

ביטוי עוצמתי

"לקוחות מאמינים בנו. משום כך הם מפקידים בידינו את כספם להשקעה ואת חלומם לטיפול בידיים טובות". – ג'ון ט. קרוס, חבר מזה 37 שנים עם שני תוארי כבוד של Court of the Table ו-20 של Top of the Table, הרטפורדשייר, אנגליה

התנסחות חיובית

"אין להשתמש בביטוי 'פרופיל סיכון' כשמשוחחים עם לקוחות או עם לקוחות פוטנציאלים. אנו מתייחסים לפרופיל סיכון כאל רמת חוסר היציבות – ככל שהסיכון גבוה יותר, כך חוסר היציבות מחמיר. אך ללקוחותינו הדבר עלול להישמע כמונח שלילי, משום שעבורם המלה 'סיכון' פירושה 'הפסד'. במקום זאת, נסו להשתמש במלים חיוביות יותר, כמו 'סף נוחות' או 'מדד שינה טובה'. טוני גורדון, חבר MDRT מזה 37 שנים עם תואר כבוד של Court of the Table ו-36 תארי Top of the Table, בריסטול, אנגליה. חברים וחברות האם יש לכם רעיון מכירה מעניין, או משפט מעורר השראה אותו תרצו לשתף עם עמיתיכם חברי MDRT? נשמח לשמוע רעיונות מבוססים על הנושאים הבאים:

  • כיצד לפנות אל לקוחות
  • כיצד לגייס אנשי צוות
  • כיצד למכור מגוון מוצרים
  • קונספט Whole Person (האדם השלם)
  • אתגרים בענף
  • מקרים לדוגמה
  • סיפורי קשירת קשרים
  • תוכלו לשלוח את הרעיונות אליי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email