הרחבת ההגנות על הפרט במרכז כנס פתיחת השנה של מרחב סוכנויות במגדל

חברת מגדל הציגה בכנס של מרחב סוכנויות את תכנית מגדל מזור לסרטן, המעניקה את הכיסוי הרחב ביותר למקרי סרטן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מרחב סוכנויות של מגדל ערך בשבוע שעבר כנס סוכנים לפתיחת השנה בהשתתפותם של כ־ 250 סוכנים. הכנס, שנערך בסימן הרחבת ההגנות לפרט, התקיים במרכז ההדרכה המתקדם של מגדל בפתח־תקווה.

טל רוזן, מנהלת מכירות בריאות וריסק במרחב סוכנויות, הציגה הרחבה נוספת של  הכיסוי בביטוח מחלות קשות של החברה. מדובר בתכנית חדשה – מגדל מזור לסרטן, המעניקה
למעשה את הכיסוי הרחב ביותר למקרי סרטן. "זהו מוצר חובה לכל חברות הביטוח", אמרה ד"ר ברכה זיסר, מייסדת ומנהלת מאגר מח העצם המרכזי בישראל ובית ההחלמה אורנית
לילדים חולי סרטן, מטעם ארגון עזר מציון, בהרצאתה בכנס. עוד לפני הכנס קראה מגדל לסוכני המרחב להצטרף למאגר מח העצם ואכן למעלה מ־ 100 סוכנים נרשמו אליו ביום הכנס.

במהלך הכנס הוצג גם "שולחן העבודה לסוכן – הדור הבא", שאותו תשיק מגדל בהדרגה בסוכנויות הביטוח בתקופה הקרובה. מערכת העבודה המתקדמת והאינטראקטיבית של מגדל
מבליטה יתרונות רבים לטובת הסוכן וצוות משרדו, לרבות הגברת הנגישות והזמינות למידע, קידום יכולות השיווק, ביצוע פעולות תפעוליות ביעילות מרבית ויצירת חווית משתמש נוחה, קלה וידידותית מאוד. המערכת החדשה, שהוצגה על ידי רועי אזרד, מנהל מחלקת הדיגיטל של מגדל, זכתה לתגובות חיוביות מאוד מצד סוכני הביטוח.

וינשל

גיל שריר, מנהל מרחב סוכנויות במגדל, סיכם ואמר כי "הכנס העצים את הקשר ההדוק בין המרחב לסוכניו ותרם רבות בהעשרת הידע, היכולות והמיומנויות של הסוכנים בהגדלת מכירות
מוצרי הסיכונים של מגדל לפרט".

אמיל וינשל, משנה למנכ"ל מגדל וראש חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, מסר כי "מגדל מספקת לסוכני הביטוח מעטפת כוללת להצלחתם העסקית ופותחת בפניהם הזדמנויות שיווקיות חדשות ואף ייחודיות, לטובת מיצוי הפוטנציאל האדיר שטמון בשיתוף הפעולה של הסוכנים עם מגדל, במגוון תחומי הפעילות".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email