כלל ביטוח ופיננסים יוצאת בקמפיין חדש ושני בכיכובו של החתול שמיל, ומשיקה שירות חדשני: "כלל Express", ביטוח נסיעות דיגיטלי לחו"ל עם התחייבות להחזר כספי מיידי בלחיצת כפתור, במקרים של אירועים רפואיים ואיחור כבודה, וכן שירות רופא אונליין בשפה העברית 24/7.
דיויד ארנון, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "כלל ביטוח ופיננסים משיקה שירות חשוב, דיגיטלי וחדשני לנוסעים לחו"ל. שירות כלל Express מעניק רשת ביטחון לנוסעים השוהים בחו"ל, הנזקקים לשירות רפואי, לרכישת תרופות, או לרכישת ציוד אישי בעת איחור הכבודה, ומאפשר לקבל החזר כספי מיידי ללא בירוקרטיה וללא זמן טיפול".

לדבריו, במסגרת שירות כלל Express הנוסעים לחו"ל מקבלים התחייבות להחזר מידי עבור הוצאות רפואיות עד 500 דולר, עוד לפני קבלת הטיפול ורכישת התרופות הנדרשות, כמו גם קבלת תשלום אוטומטי בסך 170 דולר במקרה של איחור בהגעת כבודה, ללא צורך בהמצאת קבלות, והכל בלחיצת כפתור באמצעות ממשק דיגיטלי פשוט ונוח. בנוסף, נהנים המבוטחים משירות חיוג אוטומטי למוקד החירום ולרופא Online הפעילים 27/4 בשפה עברית וב־WhatsApp. עוד מציע הביטוח גם הנחה בהמרת מטבע חוץ באמצעות חברת Fly money, המאפשרת הזמנת מטבע מראש, בתעריף הוגן וללא עמלות, השכרת טלפון לווייני בהנחה ועוד.
למצטרפים לביטוח נסיעות לחו"ל אונליין באתר החברה, תינתן הנחה בשיעור של 15%.
איילון משיקה מועדון פיננסי לסוכנים מובילים
חברת הביטוח איילון השיקה השבוע באופן רשמי את פעילות האשראי העסקי שלה יחד עם סוכני החברה. בכנס שנערך לסוכנים מובילים הציגה החברה את סל המוצרים החדש בתחום האשראי העסקי ובכלל זה מתן האפשרות לסוכני החברה להעניק ללקוחותיהם ולתאגידים הלוואות בהיקף של עשרה מיליון שקלים ומעלה.

במהלך הכנס, הודיע מנכ"ל איילון אריק יוגב, על הקמתו של מועדון פיננסי לסוכנים מובילים, במסגרתו יתקיימו מפגשים ייעודיים בהם ידונו הסוכנים ובכירי איילון בפעילות שוק ההון והמאקרו כלכלה וכן בכניסה של הסוכנים לנישות חדשות לרבות מוצרים פיננסים ייחודיים שהחברה מפתחת עבור הסוכנים וציבור הלקוחות.
מנהלת אגף ההשקעות באיילון, רונה יוסף, סקרה את האירועים המאקרו כלכליים בעולם ובישראל והדגישה לסוכנים את הכדאיות העסקית בכניסה לנישת האשראי העסקי. איתי דיין, מנהל מערך האשראי באגף ההשקעות של איילון, סקר בפני הסוכנים את מגוון יתרונות מתן האשראי באיילון הפועלת במגרש ההלוואות בסדר גודל בינוני. דורון שבתאי, מנהל חטיבת הלקוחות של איילון, הדגיש את הערך המוסף שיש לסוכנים בטיפול בתחום האשראי למול לקוחותיהם.
יונט מטיסה סוכנים מצטיינים ליוון
"ביום ראשון תצא קבוצה של כ-30 סוכנים מחברת יונט לחופשה בצפון יוון, בתום מבצע לסוכנים שנערך ביונט בענפי הרכוש והחבויות", כך מסר שלמה אייזיק, מנכ"ל יונט ל"ביטוח ופיננסים". בין הסוכנים המצטיינים נמנים סו"ב דני קסלמן וסו"ב ורדה לבקוביץ.
בשבוע שעבר קיימה יונט עבור סוכניה יום עיון בגני התערוכה בתל אביב. אייזיק סקר בהרצאתו פעולות שסוכני הביטוח צריכים לנקוט על מנת לצמוח ולגדול. "על פי אקדמיית החיים של שלמה אייזיק", מדגיש מנכ"ל יונט.

בהמשך שמעו הסוכנים הרצאה מפי עו"ד עידו מלין על השינויים במשק האשראי וההזדמנויות שהם מציבים בפני הסוכנים; מאמן הגדילה של יונט צפון מעוז ישראל, הסביר לסוכנים על השונות הרבה בעמלות חברות הביטוח ובתי ההשקעות בעת ביצוע מינוי סוכן; עו"ד מיכל ילובסקי פטרבורג הסבירה לנוכחים מהו ייפוי כוח מתמשך וחשיבותו; בסיום התקיים פאנל בנושא לאן פני שוק הביטוח ומעמד הסוכן העצמאי, בהנחיית אייזיק.
מחזור שישי של הקורס הייחודי "ניהול מקצועי בביטוח" במנורה
בשבוע האחרון הסתיים המחזור השישי של הקורס הייחודי – "ניהול מקצועי בביטוח" אותו ערכה קבוצת מנורה מבטחים למנהלי ומנהלות משרדי סוכנים נבחרים. בקורס לקחו חלק 26 משתתפים מכל רחבי הארץ אשר קיבלו כלים חיוניים לניהול יעיל ומיטבי של עבודתם. הקורס התקיים בקמפוס הלמידה החדש בבית מנורה מבטחים וכלל חמישה מפגשים, שבסיומם קיבלו המשתתפים תעודות סיום ממיכאל קלמן, משנה למנכ"ל, מנהל אגף אלמנטרי.
הקורס התמקד במגוון סוגיות מהותיות לניהול מקצועי בביטוח בהן תפיסת תפקיד מנהל מקצועי, ניהול מכירות במשרד הסוכן, ניהול זמן וניהול עצמי, מתן שירות, התמודדות עם מצבים מורכבים וניהול משא ומתן. במסגרת הקורס רכשו המשתתפים ידע רב וכלי ניהול יעילים אשר ישרתו אותם במסגרת עבודתם.