השתתפות עצמית // רכילות עסקית בענף הביטוח ושוק ההון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הפועל תל אביב חתמה על הסכם חסות חדש עם הכשרה חברה לביטוח

הכשרה חברה לביטוח, בניהולו של שמעון מירון, חתמה על הארכת הסכם החסות עם מועדון הכדורגל הפועל תל אביב גם לעונה הקרובה, עם אופציה לשלוש שנים נוספות. הקבוצה תקרא החל מהיום "הפועל הכשרה ביטוח תל אביב".

כזכור, החליפה הכשרה חברה לביטוח את ארקיע כנותנת החסות של הפועל תל אביב במהלך חודש יוני האחרון, למשחקי הפלייאוף שהתחדשו עם היציאה מסגר הקורונה. כעת, לקראת תחילת עונת המשחקים החדשה, החליטה הכשרה חברה לביטוח להמשיך את ההסכם עם אופציה ל-3 שנים נוספות.

הכשרה. צילום: שמוליק דודיפור

נציג הבעלים של הפועל תל אביב, בועז תושב, שהחל את הקשר עם הכשרה לפני מספר חודשים, מסר: "אנו גאים כי הכשרה תשמש כנותנת החסות הראשית של קבוצת הפועל תל אביב החל מהעונה הנוכחית ומהיום יקרא שמו של המועדון הפועל הכשרה ביטוח תל אביב".

איחוד כוחות

עוד הוסיף תושב: "אנו שמחים לאחד כוחות עם אחת מחברות הביטוח המתקדמות, החדשניות והמובילות בארץ, מהלך שהתחלנו בו כבר בחודש יוני. כולנו תקווה ששיתוף הפעולה יימשך תקופה ארוכה. כמועדון בכיר בכדורגל הישראלי, אני חושב שהשילוב עם מותג מוביל בענף הביטוח הוא טבעי לחלוטין. ברוכה הבאה 'הכשרה חברה לביטוח' למשפחה האדומה״.

מנכ"ל הכשרה, שמעון מירון, מסר: "אנו שמחים לתת חסות לקבוצת הפועל תל אביב, ובכך לעודד את הספורט הישראלי. ערכי הספורט עומדים בהלימה עם עולם הערכים של הכשרה חברה לביטוח הדוגלת במצוינות, הובלה וחדשנות אנו  מאמינים בבעלי הקבוצה, בהנהלתה ובשחקנים. ומאחלים הצלחה רבה לקבוצה".

בעלי הקבוצה שמחזיקה בין היתר בהכשרה, אלי אלעזרא, אמר: "הכשרה חברה לביטוח תורמת רבות לקידום הספורט והקהילה בישראל, אנחנו שחקנים לטווח ארוך – ורואים את הסכם החסות עם הפועל תל אביב כמהלך טבעי שיניב שיתוף פעולה פורה לעוד שנים רבות. אנו מאחלים הצלחה רבה לקבוצה באתגרים שניצבים בפניה העונה".


ממשיכים במאבק

צוות הפעולה לטיפול באתרים המתחזים נפגש השבוע במשרדה של סו"ב ורדה לבקוביץ לפגישת עבודה אשר בחנה את התלונות שהתקבלו במהלך השבוע במטרה לקבוע דפוסי פעולה בטיפול למול הרשויות השונות. יש לזכור כי בענף הביטוח, שיווק ותיווך בביטוח צריך להעשות על ידי בעל רישיון ולצערנו בעת האחרונה חלה עלייה בכמות הפרסומים אשר יוצרים מצג מטעה מול ציבור המבוטחים בישראל. הצוות פועל למגר את התופעה בכל האמצעים העומדים לרשותו.

הצוות לטיפול באתרים המתחזים בלשכה. צילום: באדיבות הלשכה

חגיגה בספארי

בצל מגפת הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, ארגנה חברת איילון אירוע משמח לילדי העובדים העולים לכיתה א' שהתקיים בספארי ברמת גן.

במסגרת האירוע המרגש יצאו עובדי החברה וילדיהם לסיור מיוחד שכלל נסיעה בשטח הפתוח של הספארי, ומפגש חווייתי והאכלה של ג'ירפות, נחשים, קופים ועוד. בהמשך היום נהנו הילדים גם מארוחות בעמדות מקדונלד'ס מיוחדות וכמובן מחגיגה מתוקה לקינוח של דונאטס וקרטיבים מרעננים. לסיום, קיבלו הילדים את ילקוטי בית הספר שלהם שנבחרו על ידם באופן אישי מראש, מתוך אתר בחירה דיגיטלי.

איילון בספארי. צילום: עופר וקנין

רוני ליכטנשטיין שני, מנהלת אגף מטה, חדשנות ומשאבי אנוש באיילון שארגנה את האירוע ציינה כי: "עובדי איילון הם הלב הפועם של החברה ואחראים להצלחתה. חשוב לנו לקיים פעילויות רווחה גם בתקופה זו, על מנת להגביר את מחוברות העובדים והמוטיבציה שלהם. משבר הקורונה והנחיות הריחוק החברתי אמנם יצרו עבורנו אתגר, אך הצלחנו להתגבר עליו בצורה יצירתית וכיפית, במיוחד עבור הילדים והעובדים המצוינים שלנו".


מנורה משדרגת את מערכת "נורה אדומה"

קבוצת מנורה מבטחים משדרגת את מערכת "נורה אדומה" וממתגת אותה תחת השם "Control". המערכת מאפשרת לסוכן לקבל הודעות און-ליין אודות פעילויות חשובות, כגון: ביטולי פוליסות, ניודים, פדיונות, שינויים ועוד מגוון פעילויות.

באמצעות המערכת המשודרגת יוכל הסוכן לתת מענה לפעילויות בזמן אמת וכך לשמר את הפעילות בתיק בצורה אפקטיבית ומהירה.

טלי לנגביץ-אברהם. צילום סיון פרג'

עוד נמסר מהחברה, כי במסגרת שדרוג המערכת, הוקם ממשק ייעודי לעובדי החברה בעבודה מול הסוכנים וזאת לצורך מענה משלים עבור הסוכנים. ייחודיות המערכת טמונה בכך שהיא מאפשרת לסוכנים ולעובדי המשרד ניהול בשירות עצמי. הסוכן יוכל לבחור עבור כל סוג פעילות את מנהל הפעילות הרלוונטי במשרד ואת אופן קבלת ההתראות לפי נתוני איש הקשר שהוגדרו – מנהל התפעול של הסוכנות או כל משתמש אחר, זאת על ידי כניסה מפורטל הסוכנים.

טל לנגביץ אברהם, סמנכ"ל תחום דיגיטל וחדשנות במנורה מבטחים, מוסיפה: "השדרוג הינו המשך ישיר לאסטרטגיית החברה להעניק לסוכנים את הפתרונות הדיגיטליים המתקדמים והחכמים בשוק, אשר מסייעים רבות בניהול תהליכי העבודה, ייעול זמן הסוכנים והעמקת הקשר אל מול הלקוחות".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email