"התייחסו ללקוחות כאל בני משפחה"

בכל שבוע נארח סוכן צעיר שיספר על עצמו, השתלבותו במקצוע ועתיד המקצוע בעיניו * והשבוע: אורלי בן מסוכנות פרופיט – שירותים פיננסיים, פתח תקווה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

גיל: 34

מצב משפחתי: נשואה + 2

ותק בתחום הביטוח: 15 שנים

מה עשית לפני שהפכת לסוכנת ביטוח?

"רוב חיי עבדתי בחברות הביטוח בתפקידי ניהול שונים, התפקיד האחרון שלי היה בחברת הפניקס שם עבדתי חמש שנים. ניהלתי את הבקרה על פי דרישות הרגולציה בתחום בריאות, וניהלתי במקביל את מחלקת שימור הלקוחות ואת מחלקת קולקטיב. התפקיד תרם המון לידע המקצועי שלי".

למה בחרת לעסוק בתחום?

"אני מאמינה שאחרי שהצורך הביטוחי דופק אצלך בדלת של הבית, אפשר להבין את המושג שליחות.

לפני שש שנים אבא שלי הזדקק להשתלת כליה לאחר ששתי כליותיו הפסיקו לתפקד. הרגשתי את עוצמת המילים ששמעתי במסדרונות חברות הביטוח עד אותו רגע. אמי התחילה רק אז להבין את המשמעות של כל הכסף ששילמה עבור ביטוחים, והתחילה לבדוק איתי איזה ביטוחים יש לה. גם לאחר שהבנו שהטיפולים וההשתלה מכוסים הייתי צריכה להתערב, לזרז, לדחוף כדי שנקבל מה שמגיע לנו והכי מהר שאפשר. לבסוף חברת הביטוח לקחה אחריות מלאה, וטיפלה במקרה עם כיסוי מלא. אבי, ברוך השם, עבר את זה בשלום, וזה לא היה קורה בלי עזרתה של חברת הביטוח. מיד לאחר מכן התחלתי ללמוד ביטוח והוצאתי רישיון.

במה את מתמחה?

"אני מתמחה בתחום הבריאות. כל העבודה שלי ממוקדת בריאות. מבחינתי כל פגישה מתחילה בכיסוי רפואי כבסיס להכל, כמובן שעוסקת גם בתחום הפנסיוני ופיננסים".

מה את אוהבת במקצוע?

"אני אוהבת לעזור לאנשים. מבחינתי בכל פגישה עם משפחה, שיפרתי את מצבה הביטוחי, הקטנתי את הסיכון, עזרתי להם להבין על מה מבוטחים ולהיות מוגנים ורגועים יותר.  ברגע האמת אני יודעת שנלחמתי ואלחם עבור כל אחד ואחד מהלקוחות שלי – כמו שנלחמתי עבור הבית הפרטי שלי. אדאג שמבוטחי יקבלו את מה שמגיע להם מחברות הביטוח ואהיה שם בשבילם ברגע האמת כדי לזרז הליכים ולתת להם את ההגנה שהם ראויים לה".

איפה את רואה את עצמך בעוד עוד עשר שנים?

"אני מאמינה שבעוד עשר שנים ארחיב את קשת הפעילות שלי, אתמחה ואתמקצע בתחומים נוספים כמו אלמנטרי. אני אוהבת ללמוד וחושבת שאנחנו כאנשי מקצוע צריכים להישאר כל הזמן עם היד על הדופק. העולם הזה הוא דינאמי, אנחנו צריכים לדעת להתאים עצמנו לשינויים במהירות ולהיות הראשונים שלוקחים את המושכות".

איך את רואה את עתיד מקצוע סוכן הביטוח?

"אין תחליף לאיש מקצוע טוב ולסוכן ביטוח אישי, למרות מגמת הדיגיטציה.  יחד עם זאת אני מאמינה שסוכן ביטוח צריך לתת ערך מוסף ללקוחות שלו, וחייב להרחיב את תחומי הפעילות שלו כל הזמן על ידי למידה, התמחויות ושיתופי פעולה".

איזה טיפים את יכולה לתת לסוכנים צעירים?

"בעולם דינאמי כמו שלנו, אני ממליצה לתת יחס אישי למבוטחים. אנחנו חיים בעולם תחרותי והיום התחרות נעה סביב הדיגיטל.  בנוסף, עלינו להתאים את עצמנו לרגולציה ולשינויים ולקחת כל שינוי כהזדמנות. התייחסו ללקוחות שלכם כמו שהייתם מתייחסים לבני משפחה. הישארו נאמנים לעצמכם ולאמת שלכם, התמידו בפעילות שלכם וכמובן צרו ללקוח חווית שרות חיובית ברגע האמת".

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email