וירוס הקורונה: מבוטחים בהסגר בקרוז קיבלו מיידית הארכה של שבועיים בביטוח

הנגיף התגלה בספינה ולאחר פינוי החולים הוחלט כי שאר המפליגים ישארו בהסגר על הסיפון למשך שבועיים נוספים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

משפחת עופרים, מבוטחים ותיקים שלנו, יצאו לחופשה – קרוז ביפן. הפקנו להם פוליסה בכפוף לצורכיהם. בני הזוג היו
אמורים לחזור ביום שלישי, אך אז ביקשו לבצע הארכה של הפוליסה למשך יומיים, כיוון שהתגלה נגיף הקורונה בספינה.

השבוע, לאחר פינוי החולים שנדבקו בווירוס הקורונה, הודיעו להם מהנהלת האונייה כי הם יהיו בהסגר למשך שבועיים נוספים. מיד עם קבלת ההודעה הזו פנו אלינו למשרד בני הזוג עופרים, על מנת שנבצע את ההארכה הנוספת, לפי ההנחיות שקיבלו. ילדי המבוטחים פנו למשרד החוץ והם נמצאים בקשר עם הקונסוליה והרשויות המקומיות על מנת שיספקו את התרופות הכרוניות שנגמרות. בנוסף הם הודיעו למשרד החוץ שישנם ישראלים על האונייה.

הארכת פוליסת ביטוח הנסיעות. צילום: shutterstock

כאן המקום להבין את משמעות תפקידו ואחריותו של סוכן הביטוח שזמין 24/7 למבוטח שנמצא מעבר לים במצוקה לא פשוטה עקב חוסר הוודאות. אמנם יש לכל חברת ביטוח מוקדי חירום לשוהים בחו"ל, אך המבוטח מעדיף יחס אישי מסוכן הביטוח שמכיר אותו ואת מצבו הבריאותי. מצב זה מקביל למצוקת המבוטחים שעברו לפני חודש עם נזקי המים בדירות. המבוטח זקוק לאיש מקצוע בכל רגע נתון.

עם כל הקידמה – עדיין, ברגע האמת סוכן ביטוח. לראייה, לאחר שיחתנו בווטסאפ הם שלחו את ההודעה הבאה: "יצאנו לשייט וכרגיל אנחנו מבטחים ביטוח נסיעות רק אצל ורדה לבקוביץ. זה הביטוח הבטוח. אנו נאלצים להאריך את ימי הביטוח בשבועיים נוספים עקב וירוס הקורונה שנוסעים באונייה שלנו חלו ואנו בהסגר של שבועיים באונייה. תודה ורדה על טיפולך המסור כרגיל, עודד ורחל עופרים".

הכותבת היא מומחית ביטוחי בריאות, מנכ"לית משותפת בחברת "עולם הבריאות"

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email