ועדות הלשכה מציגות הישגים בולטים בשנתיים האחרונות

ביקשנו מיו"ר הוועדות לערוך סיכום מיוחד למחצית הקדנציה - חלק א'
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

הוועדה לביטוח אלמנטרי

סו"ב ישראל גרטי, יו"ר הוועדה מסכם:
1. אישור קיום ביטוח – החל מה־1 בדצמבר 2019 נכנס לתוקף אישור אחיד לקיום ביטוח שמקל את העבודה של הסוכנים בביטוח עסקי.
2. שימוש באתר הר הביטוח בחידושי ביטוח דירה – חיוב בכניסה אחת ל־3 שנים בלבד.
3. תביעה קטנה ברכב לא תחשב כתביעה – בעקבות מאמצי הלשכה רשות שוק ההון פרסמה טיוטה לפיה תביעה קטנה בביטוח רכב מקיף לא תחשב כתביעה. עדיין לא סוכם מה גובה הסכום בתביעה קטנה. שומרה כבר הרימה את הכפפה ולא מחשיבה תביעה עד 7,000 שקל.
4. 2 תביעות בביטוח רכב – לפחות 4 חברות ביטוח הסכימו לבקשתנו ומחדשות ביטוחי רכב גם למי שיש להם שתי תביעות.

סו"ב ישראל גרטי | צילום: שלומי דעי

ועדת האתיקה

סו"ב ד"ר יעקב ביתן, יו"ר הוועדה מסכם:
1. עריכה מחדש של הקוד האתי
2. דיונים ופתרונות לתלונות של סוכנים נגד סוכנים ומבוטחים נגד סוכנים.

יעקב ביתן | צילום: באדיבות המצולם

ועדת רווחה

סו"ב מאיר רוטברג, יו"ר הוועדה מסכם:
1. השתלמויות מקצועיות בחו"ל – ביצענו עד כה שתי השתלמויות בבלגרד ובבוקרשט בתפוסה מלאה.
בהשתלמות הקרובה בפברואר לאתונה יש צפי להשתתפות של כ־100 סוכנים.
2. שבירת שיא ההטבות לחברי הלשכה – כמות ההטבות לחברי הלשכה השנה הייתה גבוהה במיוחד בכל תחומי החיים המקצועיים והעסקיים. הטבות בבידור ותרבות בכל הארץ; הנחות ריהוט, מזון, גיפט כארד; הנחות בליסינג תקשורת; הנחות לשכה באספקת מזון ושתיה למשרדים; גט אופיס שרות ציוד משרדי ועוד.

מאיר רוטברג | צילום: פרג'

ועדת סוכנים צעירים

סו"ב לילך מיטרני, יו"ר הוועדה מסכמת:
1. הגדלנו את נוכחות קהילת הסוכנים הצעירים בכנסים באמצעות יצירת כנסי קונספט ייעודיים לסוכנים צעירים, כמו "סוכנים על הבר" בשילוב הרצאות קצרות, נטוורקינג ואווירה ייחודית, וכן באמצעות השקעת מאמץ שיווקי בכנסי הלשכה הארציים.
2. העמקנו שת"פים בין סוכני ביטוח – עודדנו את קהילת הסוכנים הצעירה לייצר נטוורקינג ושיתופי פעולה עסקיים כחלק
משיטת עבודה תוך הטמעת המסר: מיריבים לקולגות.
3. חיזקנו את תחושת השייכות של הסוכנים ללשכה – באמצעות ייצוג ועדת צעירים בכנסים ובכל פעילות רלוונטית, עידוד לקשר אישי ובלתי אמצעי ומתן מענה מקצועי בשעת הצורך.

לילך מיטרני | צילום: שחר טל
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email