זעם בקרב הסוכנים בעקבות פניית מוקדן מנורה שביקש לייתר סוכן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

השבוע נחשפו סוכני הביטוח ברשתות החברתיות של הענף לשיחת טלפון ממוקדן של חברת מנורה למבוטחת החברה, בה הציע לה לבדוק את תיק הביטוחים שלה בחברה ולהעבירו ישירות לחברה, באם תחליט כך. כאשר השיבה לו המבוטחת שהיא מטופלת על ידי סוכן החברה, הציע לה המוקדן לוותר על סוכן ולעבוד ישירות עם החברה.

זעם הסוכנים על מנורה יצא כאשר התברר כי המבוטחת הינה עובדת של סוכן החברה שגם הוא לא הצליח תוך התערבות בשיחת הטלפון להניע את המוקדן לחזור בו מהדברים.

יהודה בן אסייאג, מנכ"ל מנורה | צילום: יח"צ מנורה

 

עם חשיפת השיחה פנו סוכנים רבים להנהלת מנורה בפנייה זועמת על המקרה.

נשיא הלשכה, סו"ב ליאור רוזנפלד, פנה למנכ"ל החברה יהודה בן אסייג וביקש ממנו לעצור את השתוללות המוקדים ולחדול מהשמצת הסוכנים. תגובת מנכ"ל החברה: "מדובר בתקלה נקודתית שלא הייתה צריכה לקרות. זאת אינה מדניות החברה, נהפוך הוא, החברה חידדה את הנהלים למנוע הישנות המקרה ואף התנצלה בפני הסוכן".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email