זרקור לסוכנים: "מקדישה את כל הזמן ללמידת החידושים ברפואה ובפוליסות"

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

שם: סו"ב רבקה גרבר
מקום מגורים: רעננה
תפקיד בלשכה: חברה במועצה הארצית ובוועדת הבריאות
ותק והתמחות: סוכנת ביטוח 30 שנה בעיקר בביטוחי בריאות
תחביבים: "אמנות. פיסלתי במשך עשרים שנה. עם המעבר לביטוח לא נותר לי זמן לפיסול כי זה עיסוק תובעני. ממשיכה
להשתתף בחוגי אמנות כמו סרטים והצגות וביקורים במוזיאונים".

רבקה גרבר | באדיבות המצולמת

 

מוטו בחיים: "אופטימיות. תמיד רואה בחיוב את המציאות אפילו אם לא תמיד המציאות נעימה או חיובית. תמיד מחפשת את החיוביות במצב לא נוח. חושבת מחוץ לקופסה.

"גישה זו מנחה אותי גם בתחום הביטוח. רואה את העיסוק בביטוחי בריאות כשליחות. שמה דגש רב על השירות והנתינה ללקוח ומקדישה חלק גדול מזמני ללמוד את כל החידושים ברפואה ובפוליסות הרפואיות המסובכות.

"מתחילת הקריירה הביטוחית החלטתי שביטוחי הבריאות הם ביטוחים שאני רוצה למכור. זהו תחום הקושר אותי לעברי כתלמידת מגמה ביולוגית וכחובשת בצבא.

"אני אמא לשלושה ילדים בוגרים וסבתא לחמישה נכדים".

איך את רואה את עתיד המקצוע?
"עתידו של סוכן הביטוח מובטח אבל בתנאי שהוא יעמיק את הידע ויתמקצע. אין מקום בענף לשרלטנים.

"הרפואה צועדת קדימה, פיתוחים חדשים צצים ללא הרף, ולכן על הסוכן לבקר בבתי חולים, לקרוא מחקרים רפואיים ולהשתתף בסדנאות מקצועיות. כל זאת כדי להבין בצורה מיטבית את המוצר שהוא מוכר ויצטרך לתת שירות.

"בנקודה זו אני חלוקה עם חברות הביטוח, המעסיקות מוקדני מכירה המשווקים פוליסות רפואיות. הלקוחות אינם מבינים מה הם קונים וזו פגיעה גדולה בלקוח, הנובעת מבורות בידע המקצועי".

מה תפקידה של הלשכה בתהליך זה?
"תפקיד הלשכה להיות חומת מגן ולהגן עלינו הסוכנים מפני פגיעה במעמדנו ובפרנסתנו מצד חברות הביטוח ומצד הפיקוח, ולכן כוחה של הלשכה יהיה באחדותה כלפי גופים אלה.

"על הלשכה לעזור לסוכן להתמקצע, ללמדו להכיר את נבכי הפוליסה והרבה לימודי מוטיבציה כדי שיעריך את מה שהוא עושה ללקוח.

"כאשר הלקוח מרוצה גם הסוכן מרוצה וזה המנוע המניע את הסוכן למכור עוד ועוד".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email