הוועד המנהל בחר פה אחד בתחילת השבוע את חברת Unik, לשמש כמשרד התקשורת ויחסי הציבור של לשכת סוכני הביטוח. יוניק, בבעלות נסים דואק, מחליפה את משרד קמחזי תקשורת שבבעלות אושרת קמחזי.
יוניק היא חברת תקשורת רב תחומית אשר נוסדה ב־2003 ומציעה תפיסה שלמה ורחבה של תחום הייעוץ האסטרטגי תקשורתי. היא הוקמה ומנוהלת על ידי דואק, לשעבר העורך הכלכלי של מוסף "ממון" של העיתון ידיעות אחרונות.

מנכ"ל החברה הוא מתן גרינשטיין, לשעבר ראש ענף תקשורת בחטיבת דובר צה"ל, והיא מעסיקה כ־25 עובדים מנוסים המתמחים בייעוץ תקשורתי ובמיתוג. מהחברה נמסר: "ב־19 שנות פעילות החברה, ניהלנו ואנו מנהלים את מערך הדוברות של ארגונים ממשלתיים, חברות פרטיות, ארגונים בינלאומיים, וארגוני מגזר שלישי. ניהלנו קמפיינים שעמדו בכותרות הראשיות, התמודדנו בהצלחה עם משברים שאיימו על לקוחותינו,
וניצחנו מערכות בחירות.
"ליוניק ניסיון נרחב בלובינג ובעבודה מאחורי הקלעים, בקמפיינים פרסומיים קלאסיים ובעבודת יחסי ציבור ממוקדת, בעברית ובאנגלית, מול התקשורת המקומית או הזרה. "כמה מהקמפיינים הבולטים שניהלנו עסקו ברגולציה ובחקיקה; במקביל לניהול החזית התקשורתית של הלקוח, תדרוכים לעיתונאים והחדרת אייטמים אוהדים, התמודדנו עם הדינמיקה המורכבת בכנסת ובבירוקרטיה המקצועית במשרדי הממשלה, וליווינו את הלקוח במגעיו עם מקבלי ההחלטות ועם הציבור עד לסיומו המוצלח של הקמפיין".
בין הגופים שהחברה מייצגת: בנק ישראל, משלחת האיחוד האירופי בישראל, ליימן שליסל, וש. שסטוביץ מהיבואניות הבולטות בישראל, דלק מוטורס יבואנית דגמי מאזדה ופורד, איגוד חברות הגז, פורום 15 הערים העצמאיות בישראל, אוניברסיטת רייכמן והמכללה למנהל ועוד.
מוקירים את הפעילות
החל מחודש אוגוסט האחרון ליווה משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה קמחזי תקשורת את לשכת סוכני הביטוח, והעניק לה שירותי דוברות, יח"צ ואסטרטגיה תקשורתית. זוהי כהונתו השנייה של המשרד, שעבד בעבר עם הלשכה, וההחלטה לבחור בו מחדש באוגוסט 2021 נתקבלה בשל ההצלחה הרבה של הפעילות המשותפת בשנת 2019.
בלשכת סוכני הביטוח ביקשו להוקיר את הפעילות המוצלחת של קמחזי תקשורת, ולאחל הצלחה מרובה למשרד בהמשך פעילותו העסקית.