חברת Blue הקימה מחלקת סוכנים ייעודית לשירותי דרך וגרירה

המחלקה הוקמה לאחר שהחברה מיזגה לתוכה את פעילות "פמי שירותי דרך וגרירה"; בנוסף תתמחה החברה מתמחה בניהול תביעות בנזקי צנרת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

חברת Blue, בניהולו של סו"ב אייל גורן, הודיעה על הקמת מחלקת סוכנים ייעודית בשירותי דרך וגרירה. Blue מיזגה לתוכה את פעילות "פמי שירותי דרך וגרירה", ובנוסף היא מתמחה בניהול תביעות בנזקי מים וצנרת בביטוח כללי.

ב-Blue מסבירים את הקמת מחלקת הסוכנים כצורך ממשי עבורם. "במצב הקיים של הסוכנים אל מול זרועות ישירות של חברות – חברות ישירות, דיגיטליות ואפילו גופים עתירי יכולות כמו חברות כרטיסי האשראי שנכנסות לתחום – הסוכן עומד לכאורה בעמדת חולשה. עמדה זו סותרת לחלוטין את שלושת נכסיו הייחודיים הסוכן: יכולת וידע מוכחים במכירת מגוון פתרונות ביטוח, קשר יום יומי עם הלקוח ומארג שירותי ומקצועי, שאיכויותיו נותרו מרכזיות בענף".

אייל גורן. צילום: יח"צ

על פי האסטרטגיה שקבעה Blue במתן שירותיה, גורן מבהיר: "בתור סוכן ביטוח לאורך שנים רבות חשוב לי דווקא עכשיו להעצים את כוחם ויכולתם של סוכני הביטוח למתן שירות איכותי ביותר ללקוחותיהם בתחום רווי תחרות כמו רכב. לכן, החברה בניהולי הציבה כיעד אסטרטגי לעמוד בחזית התמיכה והשירות לסוכני הביטוח בשירותי הדרך והגרירה בתחרות שלהם מול הישירים. כפועל יוצא מכך, מחלקת הסוכנים הייעודית שהקמנו ב-Blue נועדה לתת חווית שירות יותר אישית, יותר מהירה, יותר יעילה ויותר טכנולוגית לסוכנים וללקוחותיהם".

בידול שירותי

המחלקה מונה נציגי מכירות ושירות בפריסה ארצית, שישמשו למעשה כמפקחים אישיים לטובת פעילות סוכני הביטוח. נציגי Blue ילוו את הסוכנים מרגע הבחירה בשירותי הדרך והגרירה של החברה כחלק מפוליסת הרכב, ובהמשך יעמדו לרשותם לאורך כל שלבי הטיפול במבוטחים. במקביל, מציינים ב-Blue, בימים אלה מובילה החברה פיתוח של מערך טכנולוגי מתקדם, שיעמוד לרשות הסוכנים וייסע להם ליצור בידול שירותי בתחום הרכב.

לדברי גורן, "אנו מפתחים בימים אלה אתר אינטרנט לסוכנים, שבו כל שלבי הטיפול במבוטח יתעדכנו אונליין ויהיו שקופים עבורם. כך, אם המבוטח יתקשר לסוכן, הוא יוכל למשל לומר לו שהוא יודע שגררו את רכבו במועד מסוים מנקודה לנקודה או שטיפלו בתקלת הרכב שלו, דבר שיחזק את התחושה שהוא לצד לקוחותיו לאורך כל הדרך. המערך הטכנולוגי יוסיף ויספק לסוכנים תעבורת מידע באופן מיידי ונגיש, שלרוב איננה נגישה עבורם כיום, במטרה להעניק חוויית שירות אמיתית ללקוחותיהם ולהדק את הנאמנות שלהם לסוכנים גם במוצר ביטוחי כמו רכב".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email