חדש באתר החברתי: מערכת ממוחשבת לפנייה ליועצי הלשכה

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

באחרונה העמידה הלשכה לרשות הסוכנים מערכת ממוחשבת, שבה יוכלו חברי הלשכה לפנות לכל אחד מיועצי הלשכה. באמצעות המערכת, שנמצאת באתר החברתי לסוכנים, אפשר לפנות ליועץ המקצועי באופן פומבי או באופן פרטני.

לדברי טוביה צוק, האחראי על יועצי הלשכה, "מדובר בכלי חשוב לסוכנים ואנחנו ממליצים להשתמש בו. המערכת החלה לפעול בימים אלה והיא מאפשרת לפנות ישירות ליועצי הלשכה ללא כל תיווך. חיפשנו דרך פשוטה ויעילה שבאמצעותה יוכלו הסוכנים לשאול שאלות כלליות שיכולות לעניין את שאר הסוכנים וגם להתייעץ בנושאים שונים באופן פרטני".

שאלות כלליות שיישאלו על ידי הסוכנים יופיעו און ליין ולמעשה יהפכו את העמוד של כל יועץ למעין פורום התייעצות עמו. "היה חשוב לנו ליצור גם פורמט ציבורי, מכיוון שכך אפשר ללמוד משאלות של סוכנים אחרים ומתשובותיו של היועץ", מסביר צוק. "מתוך התייעצויות של אחרים אפשר ללמוד על בעיות נוספות או להציג אחרות.

"הכוונה שלנו היא שכל יועצי הלשכה יהיו זמינים ונגישים. לסוכן יש בעיות מורכבות בשלל תחומים והן דורשות מענה. עכשיו יש לסוכנים עם מי להתייעץ און ליין". צוק מבקש להדגיש כי היועץ מחויב להגיב לפנייה תוך שני ימי עבודה בכל צורת תקשורת שבה פנו אליו. לדברי נוי לוסון, שאחראי על פעילות הרשתות החברתיות של הלשכה, "המערכת נותנת את האפשרות לשאול כל יועץ שאלה און ליין ויש אפשרות לשלוח אליו שאלות באופן אישי. חשוב שהסוכנים ישתמשו במערכת כדי שנמדוד את המערכת ואת יעילותה".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email