חדש בלשכה: מוקד סיוע לסוכנים בסוגיות הקשורות בילדים בעלי צרכים מיוחדים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

במסגרת מאמצי הלשכה לקידום סוכני הביטוח באפשרויות השיווק של ביטוחי בריאות וסיעוד למשפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים על סוגיהם השונים, פתחה הלשכה השבוע מוקד שירות חדש.

לפני כחודש סיכם יו"ר ועדת הבריאות והסיעוד בלשכה יואל זיו עם חברת הביטוח כלל על העברת סדנאות חיתום לילדים בעלי צרכים מיוחדים, כדי שסוכני הביטוח ילמדו את הנושא ויוכלו לסייע למשפחותיהן של ילדים כאלה.

כעת מוסיפה לכך הלשכה מוקד שירות לטובת חברי הלשכה. תפקיד מוקד השירות, כגיבוי לסוכן הביטוח, הוא לאפשר למשפחות המבקשות לקבל סיוע ראשוני בזיהוי בדיקת צרכים ובלמידה לתקשר לשיתוף פעולה, כשהן נתקלות בקשיים בהתנהלותן להבטחת עתידם הכלכלי דרך השב"נים של קופות החולים וחוק ביטוח בריאות ממלכתי של משרד הבריאות.

מהלשכה נמסר כי "סיוע למשפחות עם ילדים בעלי מוגבלויות מהווה ערך עליון בעבורנו הסוכנים. אנו מאמינים ששירות זה עשוי להביא, בין השאר, ערך מוסף מרבי לסוכן הביטוח בדמות לקוחות רבים ושבעי רצון לאורך זמן, בקרב בני משפחותיהם של הילדים".

לדברי יו"ר תת הוועדה לקידום הנושא של ילדים בעלי צרכים מיוחדים בלשכה ארז סולברג, "מטרת המוקד היא לתת לסוכן כלים שבאמצעותם יוכל להיכנס להתמחות בילדים בעלי צרכים מיוחדים, אם מבחינת לקוחות קיימים או משפחות שפונות אליו לייעוץ. הלשכה תיתן גיבוי לאותן משפחות שמגיעות דרכו ויוכלו לקבל ייעוץ בנוגע לקשיים שעולים מול השב"נים של קופות החולים.

"המוקד נועד לתת סיוע ראשוני, לשמוע את הבעיות ולנסות להבין, והוא משמש גב לסוכן שיידע שבמקומות שבהם הוא לא יכול לעזור, הלשכה תיכנס לתמונה ותסייע. בסופו של דבר יוכל המוקד לתת כלים, להכווין ולסייע בבעיות קיימות של המשפחה. מעבר לכך, יש רצון לסייע להליך החיתום בעזרת חברת כלל. יכול להיות שתהיה קורלציה בין סיוע לבין סוכנים שרוצים להתמקד בנישה הזו של ילדים בעלי צרכים מיוחדים".

סוכנים חברי הלשכה מוזמנים להעביר את פרטי המקרה והקשיים שבהם נתקלו לארז סולברג: נייד 054-4429739, מייל: [email protected]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email