חכמים בנייד

סדרת המאמרים שיעזרו לכם להביא עוד לקוחות, ולשמר את הקיימים. והפעם - הסמארטפון בשירות השיווק. כתבה שלישית בסדרה
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
לנצל את היכולות של הסמארטפון
לנצל את היכולות של הסמארטפון

 

הטלפון החכם הפך בשנים האחרונות לאמצעי מאוד חשוב בחיינו. אנחנו עדיין קוראים לזה "טלפון", אבל למעשה מדובר במחשב קטן שנמצא תמיד אצל כל אחד מאיתנו. באמצעות הטלפון אנחנו מתכתבים, גולשים, צופים בסרטונים, מצלמים ומעלים סטטוסים לפייסבוק – וכמובן גם פותחים את המיילים שלנו ומשתמשים בו גם כיומן.

כסוכני ביטוח ובעלי עסק, יש באפשרותנו לנצל את היכולות הרבות של הטלפון החכם, לשמור על קשר עם הלקוחות ולהעביר להם את המסרים שלנו. הסלולר הוא פלטפורמה שיווקית שמתפתחת מהר מאוד, ואולם השיווק הסלולרי נמצא ממש בתחילת דרכו. לכן, מי שישכיל להשתמש ביתרונות הסלולר, יהיה לו יתרון משמעותי. אז איך עושים את זה?

 

בלה עברון
בלה עברון

להתאים האתר לסלולר – בשנה האחרונה הודיעה גוגל לבעלי אתרים, שאתר שלא יותאם לסלולר, לא יקודם ברשת החיפוש. לכן, כל סוכן שיש לו אתר חייב לדאוג להתאמתו לסלולר בהקדם, על מנת שמי שגולש ומחפש באינטרנט יוכל למצוא אותו. מה זה אומר אתר שמותאם לגלישה סלולרית? המסך של הטלפון הסלולרי קטן, ולכן יש צורך להתאים את הכפתורים באתר שיהיו גדולים ולחיצים ושהמידע יהיה ברור, קצר ולעניין ושאפשר יהיה לחייג אליך בקלות.

חשוב מאוד שהאתר הסלולרי יעלה מהר, כי אנשים שגולשים באמצעות הסלולר רוצים את המידע מהר, בקלות, כאן ועכשיו. כאשר יש כפתור "צלצל אלי" באתר הסלולרי, התקשורת הרבה יותר מהירה וקלה.

קוד QR – כששולחים ללקוחות מכתבים בדיוור ישיר בדואר, מפרסמים מודעות במקומונים או עושים פרסום בפרוספקטים – כדאי להכניס בפרסום ברקוד דו ממדי שנקרא QR קוד. זו דרך מצוינת לקבלת מידע אישי ומעודכן מלקוחותיך. הלקוח שמקבל את המכתב סורק את הברקוד באמצעות הטלפון הנייד, והוא מועבר מייד לדף שמותאם לגלישה סלולרית ובו טופס שמאפשר לו לעדכן פרטים אישיים שחשובים לכם לצורך הגדלת מכירות. ניתן גם לשלוח באמצעות QR את האנשים לדף נחיתה סלולרי, שבו כפתור לחיץ להתקשרות מיידית איתך.

SMS לעדכונים – מחקרים מראים ש-95% מההודעות SMS נקראות בתוך 3 דקות מרגע שליחתם. כיום ניתן לשלוח אלפי סמסים בלחיצת כפתור אחת. זהו כלי פשוט ביותר, זול ואינטואיטיבי, שמאפשר העברת מידע ללקוח. זה יכול להיות מידע שיווקי על מוצר חדש ואפילו ברכה ליום הולדת או לחג. השליחה מתבצעת באופן אוטומטי, אך הלקוח מרגיש שהוא מקבל יחס אישי. SMS הוא כלי דו כיווני, וכך ניתן לשלוח ולקבל תשובה מיידית מלקוחות מעוניינים. במקום להתקשר ניתן לשלוח להם הודעת SMS עם הסבר על שירות חדש, ומי שמעוניין יוכל לענות לכם ב־SMS ותחזרו אליו – חוסך לכם המון זמן. ניתן להשתמש ב־SMS לצורך תזכורות לפגישות, פולואפ לפגישות, התראות לשינויים בפוליסה וכדומה. ניתן גם להשתמש ב־ SMS לשליחת קישור לדף נחיתה סלולרי, בדומה לשימוש שעושים ב־QR

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email