חשוב שהמבוטח יעמיד מומחים מטעמו שישמרו על האינטרסים שלו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

עו"ד משה הנדלמן, מהנדלמן – יועצים מומחים לניהול נזקים, דיבר בכנס על לקיחת מומחים מטעם המבוטח לאחר שהתרחש אירוע הביטוח, כקונטרה למומחים של חברות הביטוח. "עם קרות מקרה הביטוח מערך של חברת הביטוח שואל שתי שאלות: למה בכלל אני צריך לשלם? וכמה אני צריך לשלם? צוות הלמה כולל שמאי, חוקר פרטי, מומחה מערכות אזעקה ואש, חוקר אש ועו"ד מייעץ. צוות הכמה כולל שמאי, מהנדסים, רו"ח, מבטחי משנה וצוות שלהם.

"לפני כל ההתעסקות עם חברת הביטוח צריך לטפל בעסק, לשמור על הפעילות השוטפת של העסק. לכן הסוכן צריך לשחרר את המבוטח מהתעסקות עם חברת הביטוח. הסוכן צריך להיות בעל ידע ביטוחי, להבין את תפקיד השחקנים שעומדים מולו ולהבין את התוצאות של המומחים".

לדבריו, "המומחים ששולחת חברת הביטוח הם אנשים מקצועיים, אך רוח המבטחת ניכרת במומחיה וזה בא לידי ביטוי בהתנהלות מול המבוטח. יש השפעה אם הבדיקה והאנשים הגונים, אבל חברות הביטוח משפיעות. לפיכך חשוב שהמבוטח יעמיד מומחים מטעמו שישמרו על האינטרסים שלו ויעמדו על זכויותיו, בהם שמאי שיגבש דרישות המבוטח; חוקר פרטי שיוודא כי הדו"ח יכלול רק נתונים רלוונטיים; ורו"ח שיבחון את הפעילות העסקית של המבוטח ויגבש נתוני עסק".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email