טיפים לפתיחת 2015

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

בימים אלו אנו מסיימים את 2014, ומיד עוברים ללא כל הפסקה לפעילות ב-2015. המקצוע שלנו כסוכני ביטוח מחייב אותנו גם לתת שירות ללא הפסקה, וגם לעבוד ללא הפסקה. אך נגמרה לה השנה, וכבר אנו נרתמים לפעילות הנובעת מהשנה החדשה, אבל גם לנו מגיעים כמה ימי חסד כדי להיערך נכון ולתכנן את השנה הקרובה. להלן כמה טיפים לקראת 2015 שיוכלו לסייע לך, הסוכן, בעבודתך מול לקוחותיך, ובהשגת יעדיך האישיים והגדלת הכנסותיך:

  • הגדר יעד שנתי שאותו אתה רוצה להשיג – יעד שאתה קובע, לא יעד שנקבע לך על ידי החברה. יעד שמבוסס על צורך אישי הוא היעד הטוב ביותר, וסביר להניח שיהיה לך חשוב להגיע אליו. כדאי מאוד לשתף את צוות המשרד שלך ביעד השנתי, לרתום את עובדיך ולעדכנם בצורה שוטפת על ההתקדמות בדרך ליעד זה.
  • הכרז בקרב לקוחותיך על "שנת ה-.." – תן ללקוחותיך את התחושה ש-2015 תהיה עבורם שנה שבה יקבלו יותר שירות, טכנולוגיה או חומר מקצועי וכדומה. במידה שאתה מנהל רשימות תפוצה ללקוחותיך, חשוב ביותר להוציא מייל בתחילת השנה, להודות לכל לקוחותיך שבחרו לקבל שירות ממך וממשרדך לעוד שנה, ולבשר להם כי השנה ישים משרדתך את הדגש על.. ולא להתבייש לבקש רעיונות מהלקוחות. אם אין לך עדיין רשימות תפוצה מסודרות של לקוחותיך,
  • הגדר את 2015 כ"שנת הטיוב" של לקוחותיך. בשנה זו תעדכן את מסד הנתונים של משרדך, בנה רשימות תפוצה בחתכים מסוימים, כולל שימוש במדיות העומדות לרשותך, כמו מיילים, פייסבוק, ווטס-אפ ועוד. באמצעות שימוש מושכל במדיות אלו, אפשר להעביר הרבה מאוד אינפורמציה ולחזק קשר עם לקוחות.
  • קבע לך כמה נושאים מקצועיים שבהם אתה מרגיש צורך להתמקצע ולשפר את ידיעותיך – זה יכול להיות נושא מקצועי, שימוש בטכנולוגיה )למשל, לימוד עבודה באקסל(, הכרת עולם הפיננסים, הכרת העבודה עם המסלקה הפנסיונית ועוד. זכור, ידע = כוח = ערך מוסף = הכנסה נוספת.
  • התחל במיפוי לקוחות המשרד בצורה מיכונית (קליטת תוכנת ניהול), ובנה תוכנית עבודה מול לקוחותיך הקיימים, על בסיס חתך של מוצרים שכיום חסרים בתיק הלקוח וחשוב לך להציגם בפניהם.
  • הגדר יעד שנתי של קבלת הפניות יוקרה – דבר שאותו בדרך כלל שוכחים חלק מהסוכנים לקחת. יעד ההפניות אינו שונה מיעד המכירות בהתנהלות מולו, וחשוב לזכור תמיד שהפניה טובה מובילה גם למכירה ולפתיחת קשר עם לקוח נוסף. שווה להשקיע בכך.
  • הגדר לך את הימים שבהם אתה מעשיר את עצמך – ימים שבהם אתה "חותך" מוקדם הביתה, למימוש תחביב כלשהו, ללימודים או לכל צורך שאינו קשור לעבודתך ישירות. מתברר שגם אם תסיים לעבוד מוקדם יומיים בשבוע, השמים לא ייפלו, המכירות לא ייפגעו, ובסופו של דבר יתברר לך שאפשר לשלב עבודה מסודרת ומתוכננת עם מימוש עצמי, ואין בין השניים סתירה כלשהי.
  • שנה חדשה יכולה להיות שנת פריצה, שנת שמירה על הקיים, או שנת נסיגה. ההבדל בין כל מצב וכל הגדרה של איזו שנה תהיה, תלוי בתכנון נכון, בעבודה שיטתית, ביעדים ברורים ובני השגה, ובבקרה עצמית אמיתית. קבל החלטה וזכור, יש את אלו שתמיד מסבירים למה לא. ויש את אלו שעושים, וההצלחה מסבירה את עצמה. לאיזה מחנה אתה רוצה להשתייך? שנה מוצלחת ואיחולי עמידה בכל היעדים שתציב לעצמך.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email