"העידן הדיגיטלי והמדיה החברתית שפורחת בו היא הזדמנות עבור כל גוף עסקי, כמו סוכן הביטוח, כדי להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים, כדי לשמר לקוחות קיימים ובסופו של דבר, למכור יותר ולהרוויח יותר". כך טוען טל סנדרוני, מבעלי חברת "מיתוג מדיה חברתית" העוסקת במדיה חברתית, פרסום באינטרנט ויחסי ציבור דיגיטליים.

בהרצאתו בכנס אלמנטר 2016 שהתקיים בשבוע שעבר, הסביר סנדרוני לקהל סוכני הביטוח כיצד אפשר לגייס את האינטרנט והמדיה החברתית לטובתם, ואיך לעשות זאת נכון.

סנדרוני הסביר, ”אנחנו צריכים לשנות את התפישה שלנו לגבי הלוגו. הוא צריך לספר את סיפור החברה. לכן, שם החברה הוא קריטי, והוא חייב להיות מחובר לתחום בו אתם עוסקים – כלומר, השם צריך להיות גנרי, כדי שבחיפוש שעושה גולש בגוגל הוא ימצא אתכם מהר, והמילה ’ביטוח‘ חייבת להימצא בשם החברה“. סנדרוני אף הציג מחקר, לפיו משנת 2009 מחפשים יותר ויותר את צמד המילים ’סוכנות לביטוח‘. המחקר אף מצא כי מ־2010 יש עליה בחיפוש צמד המילים 'ביטוח בריאות', וישנה גם עליה בביטוח פנסיוני.

סנדרוני ממליץ להשתמש בזירות מדיה חברתית, כדי להגיע ולשווק ישירות לציבור בו מעוניינים, ולהשתמש בפייסבוק וגוגל יחד. "צריך לנצל את שניהם באופן שהם ישיקו ויניעו אחד את השני".

טל סנדרוני
טל סנדרוני

הוא מוסיף, "בפייסבוק, רבים מתבלבלים בין העמוד העסקי לפרופיל האישי, לכל איש עסקים צריך להיות את שניהם. העמוד העסקי הוא של החברה, ושם יופיע מידע מקצועי ועסקי הקשור אליה ולתחום בו היא פועלת. הפרופיל האישי יישא את שמכם הפרטי, והוא פונה לקהל החברים שלכם".

"בכל פעם שאתם מעלים סטאטוס לעמוד העסקי, תשתפו אותו לפרופיל האישי שלכם (זה לא עובד הפוך). כך תרוויחו עוד מאות אנשים שנחשפים לרעיונות העסקיים שלכם, ללא תשלום".

"במסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם הלשכה, נסייע לכל סוכן להקים עמוד פייסבוק עסקי, נעזור בתחזוקה שוטפת שלו ובהגעה ללקוחות שלו. אם כל סוכני הביטוח יעשו זאת, תעזרו גם לקדם את הלשכה שעוזרת לכם להתקדם. תעשו שיתוף לעמוד הלשכה, תשתפו כתבות עליה“, הוא מסכם.

סנדרוני מזמין את כל הסוכנים לפנות אליו בנושאים אלו בכתובת: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *