יורם נוה: "מוקיר את החשיבה ארוכת הטווח ואת העשייה של לשכת סוכני ביטוח"

בכנס ארצי, בו השתתפו כאלף סוכני החברה, הזהיר מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים: "אני מודאג מסוכנים שמתפתים להציע נכסים בחו"ל או תכניות אחרות דומות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

"הסוכנים הם נכס קודם כל ללקוח", כך אמר יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח, בכנס ארצי שקיימה לסוכניה לפתיחת שנת 2020.

"אנחנו חווים את זה באירועים משמעותיים כמו הסערות האחרונות – הכי קל זה לקחת פרמיות אבל הכי קשה הוא להיות שם עבור הלקוח ולתת לו את העסקה הנכונה לאורך זמן, גם אם זה כרוך בלייקר פרמיה כשצריך. אבל כשקורה אירוע וצריך את החברה והסוכן, אנחנו שם איתכם", הוסיף נוה.

יורם נוה מנכ"ל כלל | צילום: סיון פרג'

בכנס, שנערך במרכז הכנסים Avenue בקרית שדה התעופה, השתתפו כאלף סוכנים וחברי הנהלת החברה. המנכ"ל התייחס בנאומו למערכת היחסים עם לשכת סוכני ביטוח וציין: "אני רוצה לומר תודה ללשכה. יושב פה מ"מ נשיא הלשכה, סו"ב ליאור הורנצ'יק, ואני מוקיר את החשיבה ארוכת הטווח שלהם ואת העשייה. ללשכה יש צוות ניהולי שרואה את טובת הסוכנים. נפגשתי עם סוכני פיננסים ועם סוכני MDRT והם חדורי מוטיבציה ועשייה. השקנו עבורכם לאחרונה את ממשק הזדמנויות מכירה ויש לכם כלי מצוין להגדיל את העסק שלכם. אני רואה גם שיותר ויותר סוכנים נכנסים לשיתופי פעולה בכלל ויז'ן, וזה כלי מדהים עבורכם", ציין.

להתנהל באחריות

"באשר לניהול סיכונים, זה בעיני אחד המנופים שלכם לתת ערך ללקוח. אתם נמצאים בנקודת אמון וקשר הדוק עם הלקוח. יש הרבה פיתויים בחוץ בצד של הפיננסים והרבה פוליסות במחירים זולים המחייבים את כולנו לנהוג בזהירות", אמר נוה לסוכנים והוסיף:

"אני מודאג מסוכנים שמתפתים להציע נכסים בחו"ל או תכניות אחרות דומות. תהיו שקולים במה שאתם מציעים ללקוחות שלכם. תניחו שאם עסקת נדל"ן הגיעה מארה"ב הרחוקה כהזדמנות השקעה, אז היו כמה גופים בדרך שאמרו לא להצעה הזו. כולנו צריכים להתנהל באחריות. תדעו להזהיר את הלקוח גם מדברים פחות טובים", הדגיש מנכ"ל החברה.

לגבי תוצאות החברה אשתקד, אמר יורם נוה: "שנת 2019 הייתה עבור כלל ביטוח ופיננסים שנה של מהפך, שנה בה אנו עדים לשיפור בכל אחת מחוליות החברה – רעננו את המותג, העברנו את הפיננסים לקדמת הבמה, חזרנו להוביל בתשואות ואישרנו בדירקטוריון החברה תכנית אסטרטגיה תלת שנתית, כשסוכני החברה שלנו מהווים את ערוץ ההפצה העיקרי של כלל בשנים הקרובות.השנה, סגרנו את הפער בהשוואה לחברות הנוספות בענף בצורה מובהקת".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email