מהפך בעמדת חברת הביטוח האמריקאית הישראלית Insurance Next. המנהלת התפעולית של החברה סופיה פוגרב מציינת כי הלקוחות המסחריים עדיין רוצים את המעורבות של סוכני הביטוח בהנפקת פוליסות ביטוח, זאת למרות המעבר למערכת דיגיטלית של מכירת והוצאת פוליסות הביטוח. לכן, חברת הביטוח חוזרת מכוונתה להפסיק לעבוד עם סוכני הביטוח העצמאים.
נקסט אינשורנס היא חברת סטארט־אפ ישראלית המציעה שירותי ביטוח לעסקים קטנים בארה”ב בתהליך מקוון קצר. היא מאפשרת לעסקים קטנים בארה”ב לרכוש ביטוח מותאם ברשת תוך מספר דקות.

החברה יצאה לפני כמה חודשים עם פלטפורמה של הנפקת פוליסות ביטוח לפי תעריפים שמתאימה לסוכני ביטוח. כבר כ־ 3,000 סוכני ביטוח משתמשים בפלטפורמה הזו, המופעלת לצרכי ניסוי מאפריל 2019. באמצעות הפלטפורמה הזו משווקים פוליסות של ביטוחי חבויות, חבויות מקצועיות וביטוח רכב מסחרי. המהלך הטכנולוגי מאפשר לסוכני הביטוח להנפיק במהירות את פוליסות הביטוח ללקוחות.
המעניין הוא שלפני שנתיים גרס מנכ”ל נקסט, גיא גולדשטיין, כי סוכני הביטוח מיותרים במעבר לשימוש בפלטפורמות דיגיטליות בשיווק פוליסות הביטוח. הוא אף צפה עתיד ללא סוכני הביטוח, כי כל תהליך מכירת פוליסות ביטוח יהיה און ליין.
ההפסדים ממתקפות סייבר יזנקו ל־6 טריליון דולר ב־2021
ההפסד השנתי ממתקפות סייבר יזנק לסכום של 6 טריליון דולר ב־2021 – קובעת הערכה חדשה של חברת ברוקר הביטוח הבינלאומי AON. ההערכה של חברת הברוקרים היא שההפסד המיידי ממתקפות סייבר הוא משמעותי, אולם הנזק למוניטין של החברה יכול להיות גדול יותר בטווח ארוך.
מתקפות סייבר תהרוס את שמה הטוב ואף תוביל להורדת הדירוג. עמדת חברת הברוקרים המטפלת בביטוחי סייבר
היא שסכנת מתקפות הסייבר מחריפה וחייבים לנקוט באמצעי התגוננות ולרכוש את פוליסת הביטוח המתאימה. האחריות להתגוננות בפני מתקפת סייבר מונחת על כתפי מועצת המנהלים של כל חברה, מציינים ב־AON.