מנורה מבטחים היא חברה מובילה בתחומי הביטוח והפנסיה, ובשנים האחרונות היא מובילה גם בתחום ביטוחי הבריאות. בסקר שביעות הרצון של לשכת סוכני הביטוח היא נבחרה לחברה המצטיינת ובמקום הראשון בין כל החברות איתן עובדים סוכני הלשכה בתחום ביטוח הבריאות. שוחחנו עם עמוס רוקח, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מכירות סוכנים בחברה, על שיתוף הפעולה עם סוכניה.
איך הפכה מנורה למובילה בתחום ביטוחי הבריאות?
"מנורה מבטחים הינה חברת ביטוחי הבריאות הצומחת ביותר בישראל בשנים האחרונות וזאת תוך מתן דגש על שירות איכותי לסוכן וללקוח, חדשנות והובלה בפיתוח מוצרים וזכייה במכרזי בריאות יוקרתיים.
"הייחודיות שאנו רואים אצלנו בהקשר של סוכן הביטוח הינה שסוכן ביטוח אשר עובד איתנו בביטוח בריאות מעדיף לעבוד רק איתנו. הסיבה המרכזית לכך היא אמון באנשים של מנורה מבטחים ובשירות שאנו מעניקים לסוכנים וללקוחות. הדבר מתבטא הן בזמן המכירה של המוצר והן בזמן התביעה אנחנו בשביל הסוכנים שלנו למען הלקוחות. 24/7 זו לא סיסמא, זו אמירה שאנחנו עומדים מאחוריה.

"בנוסף, אנחנו חברה שמחדשת ומובילה עם איכות המוצרים הטובה ביותר. דוגמה טובה לכך – מוצר המחלות קשות. בשנים האחרונות חידשנו ושיפרנו את המוצר מספר פעמים, דבר שנתן לסוכני מנורה מבטחים יתרון איכותי על פני המתחרים, עובדה שבעידן הנוכחי משמעותית ביותר בעת מכירת מוצרי ביטוח ללקוחות".
סוכני הביטוח – שותפי אמת
אתם מעדיפים לעבוד עם סוכני ביטוח. מדוע?
"סוכני הביטוח הם גורם הפצה משמעותי וחשוב ביותר בשוק הביטוח והפיננסים בישראל. אנו במנורה מבטחים רואים בערוץ הסוכנים חשיבות עצומה ושותפי אמת – כך היה וכך יהיה תמיד. על כן, אנו מעניקים להם את כל הכלים בכדי להמשיך להצליח ולצמוח. בהיבט של מוצר הבריאות, יש לזכור כי מוצר הבריאות הוא מוצר חשוב ביותר בסל הביטוחי של הלקוח, מוצר מורכב ועתיר שירות ולכן סוכן הביטוח הוא הכתובת הנכונה ביותר והמקצועית ביותר לנהל את הסיכון הביטוחי עבור המשפחה".
מה אתם מציעים לסוכנים שלכם כדי לשפר את התפוקה שלהם?
"ראשית, סדרת מוצרים מהאיכותיים ביותר שקיימים בשוק הביטוח הישראלי ויש לכך חשיבות עצומה. בכדי לנהל את הסיכון הביטוחי של הלקוח על סוכן הביטוח להאמין שהוא מוכר את המוצר הטוב ביותר שקיים בשוק ואנו שמחים להיות מובילים ופורצי דרך בכך. התגובות של הסוכנים שלנו למוצרי החברה מצוינות ונותנות לנו את הרוח הגבית להמשיך ולהוביל את חדשנות המוצרים בענף. בנוסף, תחושה של גב חזק ושיש תמיד מי שעומד מאחורי הסוכנים כשהם צריכים את עזרת החברה, וזאת החל מזמינות 24/7 של אגף הבריאות, מנהלים ומפקחים.
"בנוסף, אנו שמים דגש על הקניית ידע מקצועי ובמסגרת זו יש לחברה את בית הספר לידע 'טופ סקול' שמעניק ומרחיב לסוכנים את הידע המקצועי ונוחל הצלחה רבה. וכמובן, כל מה שקשור להיבט הטכנולוגי במטרה לשים את סוכן הביטוח בקדמת הטכנולוגיה והדיגיטל. בהקשר זה, אציין כי לאחרונה יצאנו עם מערכת מכירות דיגיטלית חדשה 'הזדמנויות מכירה' אשר מסייעת למכור מוצרים שחשובים ללקוחות הסוכן, והכל דיגיטלי מקצה לקצה.
"לסוכני הביטוח חשיבות עצומה לקבוצת מנורה מבטחים. יצאנו לאחרונה עם קמפיין חדש לסוכני הביטוח שנקרא קמפיין 'בואו' שמטרתו להדגיש לסוכני הביטוח מדוע כדאי להם לבוא לעבוד עם מנורה מבטחים ומדוע כדאי לסוכנים הקיימים להגדיל את העבודה איתנו וזאת תוך דגש על היתרונות שלנו בהון האנושי, בשירות, בטכנולוגיה ובפן ההדרכה. כמי שחי ונושם את ענף הסוכנים עשרות שנים אני יכול להגיד שהיום, יותר מתמיד, אני מאמין בעתיד הסוכנים, הסוכנים הם מניה שנמצאת בעלייה מתמדת והדוגמה הטובה ביותר לכך היא שאנו עדים להצטרפות רבה של סוכנים צעירים חדשים לענף. לסיכום, "בואו" למנורה מבטחים.