מנורה מבטחים ביטוח משיקה ביטוח נסיעות לחו”ל בתהליך רכישה דיגיטלי חדשני. נמסר כי מדובר בממשק ידידותי קל ופשוט לתפעול, וכי תהליך הרכישה החדש נועד לייצר לסוכן וללקוח חווית רכישה נעימה, אינטואיטיבית, מהירה ושקופה.
עוד נמסר, כי תהליך הרכישה כולל מספר יתרונות בולטים וחדשניים לרבות מסלול מהיר ללקוחות חוזרים וזאת ללא צורך נוסף במילוי פרטים אישיים, עלות ביטוח מתעדכנת לאורך התהליך ובהתאם לכיסויים הנבחרים וחיווי און ליין למוקד השירות ולסוכן.

סוכן הביטוח יוכל, באמצעות תהליך המוטמע בפורטל הסוכנים, לבחור לבצע בעצמו את הרכישה עבור הלקוח (בשיחה מוקלטת) או להעביר ללקוח באמצעות מסרון מתוך התהליכים הדיגיטליים בפורטל, קישור לרכישה ישירה.
כיסוי מיוחד לקורונה
בחברה מדגישים כי גם כאשר הלקוח מבצע בעצמו את פעולת הרכישה, הסוכן נשאר מעודכן לאורך התהליך ומקבל חיווי בנוגע לרכישת הביטוח. תהליך הרכישה החדש כולל מספר יתרונות בולטים, כגון: מסלול מהיר ללקוחות חוזרים, חיווי אונליין לסוכן על פעולות לקוחותיו, עדכון עלויות הביטוח בהתאם לכיסויים הנבחרים ועוד.
שלומי צייג, מנהל תחום עסקים ומוצרים באגף בריאות בחברה: "תהליך הרכישה הדיגיטלי החדשני שפיתחנו מהווה בשורה של ממש לציבור הסוכנים ונועד לייצר לסוכן וללקוחותיו חווית רכישה נעימה, מהירה ושקופה. תהליך הרכישה המתקדם משלים הרחבה ושדרוג מוצר הנסיעות לחו"ל אותו ביצענו לפני מספר חודשים והוא כולל כיסויים מיוחדים למגפת הקורונה, שירות 24/7 בעברית ועוד. מנורה מבטחים תמשיך לפתח עבור הסוכן והלקוחות כלים דיגיטליים מתקדמים ומוצרים מובילים".