כלל ביטוח ופיננסים מרחיבה את מתן השירות שהשיקה ללקוחותיה באמצעות ה־WhatsApp, וכעת מבשרת על היותה הראשונה בענף הביטוח, להעניק שירות מלא ב־WhatsApp גם לסוכניה.
לפני מספר חודשים, השיקה החברה ללקוחותיה ממשק שירות ב־WhatsApp, ולאור הצלחתו, מרחיבה כלל ביטוח ופיננסים את השירות גם לסוכנים. החל מהיום, יעמוד גם לרשות הסוכנים ערוץ שירות נוסף, מהיר ונוח, במסגרתו יינתן להם מענה במגוון נושאים – פנסיה, גמל, בריאות וביטוח חיים באמצעות מספר WhatsApp עסקי ייעודי.

ופיננסים | צילום: יח"צ
כלל ביטוח ופיננסים, שהייתה מהחברות הראשונות בישראל להטמיע את טכנולוגיית ה־ BumpYard במערכות הארגוניות, תשמיש טכנולוגיה זו גם בשירות החדש ותאפשר חיבור למערכות ה־CRM של החברה.
"אנו רואים במתן שירות איכותי ומקצועי ערך עליון. לאור הצלחת השירות ללקוחותינו באמצעות אפליקציית ה־WhatsApp , אנו מרחיבים אותו כעת גם עבור סוכנינו", ציינה ליאת שטראוס, סמנכ"לית בכירה, מנהלת מערך השירות והתפעול בכלל ביטוח ופיננסים. לדבריה, "פיתוח חדש זה מהווה ערוץ שירות נוסף לסוכנים, באמצעותו יוכלו להמשיך ולקבל שירות מהיר ואיכותי, ללא צורך בהמתנה והתקשרות עם המוקד". גלי שבד, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "כלל ביטוח ופיננסים פועלת כל העת לפיתוח ערוצים מתקדמים וחדשניים, הן ללקוחות והן לסוכנים, וזאת על מנת להיות זמינים עבורם בכל הזירות בהן הם נמצאים. מאמצינו נושאים פרי ואנו החברה המובילה מבין חברות הביטוח המסורתיות במתן כלים דיגיטליים ללקוחות הענף".
השירות יינתן לסוכנים באפליקציית WhatsApp במספר העסקי 050-3073106, בשעות הפעילות.