כלל ביטוח משיקה ממשק דיגיטלי לניתוח מוצרים ולקוחות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כלל ביטוח ופיננסים משיקה לסוכניה את "הזדמנויות מכירה" בכללנט לסוכן. מדובר ממשק דיגיטלי חדשני ומתקדם לצפייה, ניתוח ופילוח של מוצרים ולקוחות, ואפשרות להוסיף אונליין מוצרי ביטוח חדשים ללקוח קיים.

מהחברה נמסר כי הממשק החדש יאפשר לסוכני החברה לקבל תמונה מלאה ומפורטת של פוליסות הביטוח והחיסכון של הלקוחות, לנתח ולפלח את הנתונים על פי תחומים – בריאות, רכב, דירה ועוד.

ירון שמאי | צילום: סיון פרג', באדיבות כלל

 

סוכן שישתמש בממשק ויזהה הזדמנות למכירה חדשה עבור לקוחותיו, יוכל להציע ללקוח לרכוש את הביטוח ואף לצרפו און ליין לביטוח רכב ודירה. בנוסף, סוכנים הנהנים משירותי כלל ויז'ן יוכלו להעביר ישירות מהמערכת את רשימת הלקוחות אל מוקד VISION, ולהגדיל את המכירות שלהם במינימום מאמץ.

ירון שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת לקוחות והפצה בכלל ביטוח ופיננסים ציין: "ממשק 'הזדמנויות מכירה' בכללנט לסוכן הינו כלי מתקדם וחדשני המקנה לסוכנינו ראיה כוללת של תיק הלקוחות שלהם ויכולת להעניק להם ערך אמיתי בהשלמת מוצרי ביטוח וחסכון באופן מדויק ומותאם לצרכיהם. כלי דיגיטלי זה פותח בהתאם לדרישה שעלתה מהשטח, תוך שאנו מאפשרים לסוכן לצרף את לקוחותיו גם באופן דיגיטלי, במוצרים נבחרים. חדשנות זו, הינה המשך ישיר של מהלכים שאנו משיקים בשנה האחרונה, תוך שאנו מחזקים את עבודתו הדיגיטלית של הסוכן הן במתן שירות והן במכירה. סוכני כלל ויז'ן יכולים אף ליהנות מתהליך דיגיטלי אשר מעביר את רשימת לקוחותיהם ישירות למוקד שפונה אליהם בשמו של הסוכן, להשלמת מוצרים המותאמים לצרכיהם".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email