"בעקבות אי דיוקים בכתבה שפורסמה בשבוע שעבר בעיתון 'ישראל היום', אני מבקש להבהיר כי פיתחנו מראש את הממשק החדש, באופן כזה שמאפשר לשלב את שם ולוגו הסוכנות שלכם, לשלוח את הממשק האישי שלכם ללקוחות, ולמכור להם פוליסות דירה באופן דיגיטלי מהיר, פשוט וקל.
"לקוחות שישלימו את תהליך הרכישה באופן מלא, יזכו אתכם בעמלה מלאה, זהה לזו של המסלול הירוק.

"לידיעתכם, במקרים בהם לקוח ינטוש את התהליך הדיגיטלי מבלי להשלים רכישה, עומדות לרשותכם שתי חלופות:
1. ייחודי לכלל ביטוח ופיננסים – לקבל על כך התראה במייל במשרדכם, ואז תצטרכו להשלים מול הלקוח את הרכישה. במקרים אלה, תשולם עמלה מלאה, זהה לזו של המסלול הירוק.
2. מוקד כלל ביטוח ופיננסים יקבל התראה על כך שהלקוח לא השלים רכישה, יחזור אל הלקוח ויסיים את הרכישה, תוך שאתם נהנים מעמלה מותאמת.
"חשוב לי לחזור להדגיש שוב את מה ששמעתם אותי אומר לא פעם – בכל מוצר או שירות שאנו מפתחים אנו חושבים על האופן בו הוא ישרת אתכם אל מול הלקוחות בצורה המיטבית והיעילה ביותר, וכך גם פעלנו הפעם.
"נמשיך לפעול כך גם בעתיד למען הצלחתנו המשותפת".
בברכה,
ירון שמאי, משנה למנכ"ל
מנהל מערך לקוחות והפצה, כלל ביטוח ופיננסים