כלל ובאפי משלבות ידיים: העבירו סדנה מקצועית לטובת הסוכנים בשטח

מבין הנושאים שנלמדו: הגדלת מכירות, ייעול השירות ומינוף טכנולוגי של הסוכנות • סוכנים שנבצר מהם להגיע בעקבות בידוד הצטרפו לסדנה באופן מקוון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כלל ביטוח ופיננסים בחרה בדרך מיוחדת להשקיע בסוכניה, ויזמה בהובלת שמי שטובי מנהל מרחב מרכז בחברה, סדנה מרוכזת וממוקדת למנהלי היוניטים והמפקחים שלה במרחב, במסגרתה למדו כיצד מתפעל הסוכן את העסק שלו באופן שוטף, כיצד ניתן לסייע לו בהגדלת המכירות, בייעול השירות ובמינוף טכנולוגי של הסוכנות.

מערכת באפי נבחרה לשם כך בהיותה מערכת ומרכזית בתפעול של מרבית סוכנויות הביטוח בישראל. בסדנה השתתפו הגורמים בחברת כלל ביטוח ופיננסים שנוגעים ביומיום באופן ישיר ובלתי אמצעי בעבודת הסוכן והסוכנות, במהלכה נחשפו למגוון כלים שיכולים לסייע ולמנף את העבודה השוטפת ואת פעילות המכירות בקרב הסוכנים.

אביעד אלפסי. צילום: עצמי

מפתחי המערכת סקרו את המוצרים שנמצאים כיום בשימוש הסוכנים כדוגמת: מערכת קשר לשירות באפליקציית הווטסאפ מול הלקוחות, ניתוח מידעים בלחיצת כפתור, מגוון טפסים מקוונים, סוכן אלמנטרי דיגיטלי ועוד.

בנוסף, נעשתה גם היכרות עם מערכת הליבה, ה-CRM, באמצעותה ניתן לייצר מכירות ממוקדות לצורכי הלקוחות, באמצעות פילוח דאטה מתקדם ושימוש בדוחות מותאמים אישית לאופי הסוכנות.

אלו שנבצר מהם להגיע עקב בידוד, הצטרפו לסדנה באמצעות אפליקציית "זום".

"הזדמנות חשובה"

שטובי: "כלל ביטוח ופיננסים רואה בימי לימוד מסוג אלה, הזדמנות חשובה ומצוינת ליצור חיבור בין קבוצת המפקחים ומנהלי היוניטים של כלל ביטוח ופיננסים, לבין משרדי הסוכנויות ופעילותם העסקית השוטפת. בדרך זו, אנו יכולים ללמוד על פעילות הסוכן בשטח ולתרום מניסיוננו למינוף ופיתוח עסקי של מגוון תחומי פעילות הסוכנים והסוכנויות, תוך שאנו משלבים בין היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של "באפי" לבין הדאטה של העולם האלמנטרי, ומקדמים הטמעה של כלים דיגיטליים חדשניים לייעול העבודה השוטפת אל מול הלקוחות והחברה".

אביעד אלפסי, סמנכ"ל תפעול והטמעת מערכות ב"באפי", אמר: "לא מובנת מאליה העובדה שחברת ביטוח מחליטה להקצות זמן ומשאבים ולהשקיע בצוותי השטח, כדי שהם יוכלו לראות ולחוות כיצד נראה היום-יום התפעולי דרך עיניים של סוכן, ועוד יותר מכך – לרצות להבין כיצד ניתן באמצעות הכלים הקיימים לסייע לסוכן להגדיל את פרנסתו. שאפו על כך לכלל ביטוח ופיננסים ולשמי שטובי, מנהל מרחב מרכז בחברה".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email