כל מה שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל

עם פתיחת עונת הנסיעות לחו"ל חשוב להתאים את הפוליסה הביטוחית לאופי הנסיעה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כסוכנת ביטוח ותיקה, אני מבטחת אלפי ישראלים היוצאים לחו"ל ומטבע הדברים לא רק מטפלת בתביעות שלצערי קורות, אלא גם שותפה לחוויות שלהם. מנהג המסעות, החופשות והטיולים בעולם רחב במיוחד בחגים במועדים; עם ישראל, על משפחותיו, ילדיו וחבריו עוברים את שערי הגבול ויוצאים לעולם הרחב.

מקומנו, כסוכני ביטוח, להעניק לכל היוצאים את הערך והביטחון הנכון, להעניק ליווי מקצועי, נאמנות, כיסוי ביטוחי הולם ומענה ברגע האמת. ביטוח נסיעות לחו"ל אינו מוצר "שגר ושכח" – הוא מכיל את כל ענפי הסיכונים שאנו מכירים. כל לקוח משוחח איתי שיחות רבות במהלך היום, אם זה בוואטסאפ או בטלפון; בכל שיחה עם לקוח שפונה אלי אני מסבירה בדיוק את הכיסוי הביטוחי ומתאימה אותו לאופי הטיול.

פתיחת סניף פספורטכארד באוסטרליה | צילום באדיבות פספורטכארד

אני מתחקרת לעומק, צעירים ובוגרים, אך במיוחד החל מגיל 65 וצפונה, את מצבם הרפואי, מבקשת אישור רפואי מרופא המשפחה, במקרה שנדרש, במיוחד אצל הטסים שמציינים שהם בריאים ובמשפט הבא מתחילים לגמגם.

הרחבה ביטוחית

האטרקציות צברו תאוצה בשנים האחרונות וכיום מהוות חלק בלתי נפרד מן החופשה, במיוחד כאשר מדובר בחופשה עם ילדים. מדובר במגוון פעילויות שחברות הביטוח מחשיבות אותן לספורט אתגרי לכל דבר ועניין, ועל כן יש להוסיף את אותן פעילויות לכיסוי הביטוחי.

במיוחד בעת הפעילויות המשפחתיות, אין אומגה קלה או אופנוע ים (על הדרך), ההרחבה הביטוחית נדרשת וחשובה למקרה הביטוח וביטחון המשפחה. חשוב לציין כי קיימים הבדלים בין חברות הביטוח השונות בהקשר של האטרקציות הדורשות הרחבה ביטוחית.

למה לשים לב בהתאמת הביטוח?

ראשית, עוד לפני הטיסה, יש לקחת בחשבון שהטיפול הרפואי הניתן במדינות מערב אירופה הוא טוב לאין שיעור בהשוואה לזה שבמדינות מזרח אירופה ואגן הים התיכון. לעתים סוכני הביטוח לא מזהים נכון את האתרים ולכן לא מסבירים אם יש צורך להוסיף ביטוח עבור ספורט אתגרי או לא; זו בדיוק הנקודה המקצועית שלנו – הערך המוסף ביננו לבין מוקדן הוא שלעתים מעלים בשיחה נתון מהותי של מחלה כרונית.

הלקוח יודע בדיוק מיהו הסוכן הזמין עבורו, הנגיש והמקצועי ברגע האמת, מי יודע להנגיש לו את הפתרונות בעלי ערך שהם שונים מסוכן אחר. כסוכנת ביטוח המקדישה שעות רבות ביום לטיפול פרטני בלקוחות מסביב לעולם, אני חייבת לציין שהטיפול הוא בראש מעייני, כי לקוח הנמצא במצוקה מצפה לקבל את המענה המיידי.

רגישים, מקצועיים ומהירים

הטיפול בתרמילאים היוצאים למסע הגדול אינו דומה לנופש בתאילנד או בזנזיבר; התרמילאי יוצא למסע ארוך, לכן ההנחיות עבורו מוקפדות במיוחד; כל מטייל מקבל ארגז כלים לדרך והסבר מדויק כיצד להתנהל. במקרה ביטוח – אני שם, במיידית; בעת הפינוי, הטיפול, ביקור האחות, עד השחרור מבית החולים.

דגשים מיוחדים ניתנים למטיילים המטפסים לגבהים; לכניסות לפארקים ולטרקים. מאחורי כל תרמילאי יש משפחה, אמא דואגת שבמקרה הביטוח היא איתי בשיחה ואת השירות אני מעניקה גם לה. המקרים רבים במיוחד כאשר מבטחים אלפים ובנקודת זמן יש אלפי מטיילים; פה אנחנו חייבים להיות הכי רגישים, הכי מקצועיים והכי מהירים. יש מקרים שהזמן הוא הפרמטר החשוב ביותר.

חשוב לעדכן את המשפחות עם הילדים בנהלים מדויקים, כדוגמת מה עלול להתרחש בחופי תאילנד כיצד להתגונן מבעוד מועד וכדומה. משפחות עם תינוקות יש לעדכן בדבר סכנות בטיסה: כיצד להתארגן בהמראות, בנחיתות ומה עושים במקרה שתוקפת את התינוק מחלה באמצע הלילה ובאלו תרופות כדאי להצטייד מבעוד מועד.

הערך המוסך שלנו כסוכנים הוא לצייד את הלקוח במידע המתאים מראש. כסוכנת ביטוח מיתגתי עצמי כסוכנת המעניקה שירות למטיילים, שירות 24/7 בכל קבוצות הפייסבוק; מרבית הלקוחות שלי הם לקוחות פייסבוק המגיעים בעקבות המלצות של מטיילים בקבוצות – לקוח מביא לקוח.

לפני שנה היה לי הכבוד לייצג יחד עם עוד שלושה חברי הטובים ביותר לדרך – בני שמשון, יעקב שכנר ודן סלר, סוכני ביטוח מובילים בענף, את חברת PassportCard ולפתוח את חברת הבת באוסטרליה Travelcards. כסוכנת, אישה יחידה במשלחת גברית, הסברתי בכל הפורומים, מול מאות ברוקרים וסוכני ביטוח אוסטרלים, על קצב ההתפתחות שלי, על משמעות השירות האישי והמענה המיידי, על הנגישות לקהל הלקוחות באמצעות המדיה והשירות. המדיה היא קרש קפיצה – אך לא יהיה קרש קפיצה כאשר אין הוכחת שירות.

בהזדמנות זו אני רוצה להזכיר בגעגוע את מי שליווה אותי שנים במקצועיות ובמסירות, עזר לי בהפקת החוברת "טיפים לנוסע לארבע כנפות תבל", משה שמיר ז"ל חברי לדרך. בנוסף, אציין את איש השיווק שלי, יעקב חרב־און, שגם הוא עמל על החוברת.

הכותבת בעלת פרחי סוכנות לביטוח, משמשת כחברת מועצה וחברת ועדת רווחה בלשכה

לקבלת החוברת לחצו כאן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email