"לא נמצאו תוצאות": לאן נעלמו לקוחות הסוכנים בחברת פספורט כארד?

ללשכה הגיעו תלונות מצד סוכנים שלא מצליחים לגשת למאגר לקוחותיהם במערכות החברה. פספורטכארד: "לאור הפניות שינינו את הדו"ח כך שיציג באופן אוטומטי נתונים מהשנתיים האחרונות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סוכנים פנו ללשכה בתלונות לפיהן כל מאגר המידע של לקוחותיהם נעלם ממערכות פספורטכארד. "סוכן הנכנס למערכת ומחפש פוליסות או מבוטחים רואה מסך ריק ללא תוצאות. רק התחכמות בצורה של חיפוש פוליסה לפי תאריכי ביטוח מניבה תוצאה. הסוכנים מנותקים מהנכס היקר ביותר שלהם, מאגר הלקוחות, כבר כחודש וחצי", הם טוענים.

לדבריהם, הם מתקשים לעבוד וחוששים שייעשה שימוש במאגר הלקוחות שלהם על ידי קבוצת דייוויד שילד, בעלי פספורטכארד, שמתכננת להתרחב לתחומי ביטוח נוספים בישראל.

צילום מסך ממערכות החברה כפי שהגיע לידי "ביטוח ופיננסים"
"ייתכן שהדו"ח נראה ריק"

מפספורטכארד נמסר בתגובה: "אנו מעריכים את הפנייה ופועלים תמיד לשפר את ממשקי העבודה עם הסוכנים לנוחיותם המקסימלית. הדו"ח המדובר לא השתנה בשנים האחרונות ותמיד הראה רשומות בטווח של שלושה חודשים.

"היות ובשנה האחרונה ובפרט בחודשים האחרונים לא היו טיסות, ייתכן שהדו"ח נראה ריק. יחד עם זאת, קיבלנו לאחרונה פניות ממספר סוכנים ולכן שינינו את הדו"ח כך שיציג באופן אוטומטי נתונים מהשנתיים האחרונות. למידע נוסף ניתן לפנות למוקד הסוכנים שזמין לרווחת הסוכנים להסברים והדרכות טכניות".

לטענת הסוכנים, התגובה ממש לא משקפת את המצב, וכי גם במוקד הם לא קיבלו הסבר מספק.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email