חברת הפניקס השיקה דיגיטלית, באמצעות "זום", מוצר חדש בעולם הרכב – הפניקס DRIVE.
הפניקס Drive פותח בשיתוף פעולה עם חברת הסטארטאפ "במבי" במסגרת יחידת החדשנות, הפניקס PIX. מוצר זה נתמך בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות היום ומבוסס על שימוש נרחב בענן.
תכנית הביטוח החדשה פועלת על עיקרון "לא נסעת – לא שילמת", כאשר תפעול הביטוח נעשה בצורה עצמאית וקלה לשימוש על ידי המבוטח באמצעות אפליקציה. יש לציין, כי ההצטרפות ל- "הפניקס DRIVE " כרוכה בתשלום עבור חבילת בסיס הכוללת כיסוי נזק שלא בעת נהיגה, ביטוח חובה, כיסויים והרחבות VIP, מסרו בחברה.

"ענף ביטוחי הרכב נמצא בתחרות משוכללת שמאופיינת במעבר לחברות דיגיטליות וערוצים ישירים. לאחרונה אנו עדים לתופעה חדשה של עידוד מבוטחים לביטול פוליסות קיימות. לסוכני הביטוח חסרים כיום כלים בפלטפורמה דיגיטלית שיכולים לסייע להתמודד עם התחרות הגוברת", מסר מוטי מור, מנהל תחום הביטוח הכללי בפניקס.
צמצום הוצאות
"הצורך בפתרון שיסייע בצמצום הוצאות הסוכנים תוך תמחור הוגן למבוטחים הוליד את המוצר החדש שהשימוש בו נעשה באופן עצמאי דרך אפליקציה ייעודית. הסוכנים יוכלו להחזיר לקוחות הביתה, להתמודד מול ניוד לקוחות לחברות דיגיטליות מתחרות ולגייס לקוחות חדשים והכל באמצעות הצטרפות ישירה וקלה של המבוטח וללא צורך בהגדלת הוצאות הסוכנות", הוסיף מור. "אנחנו בעידן של ירידת מחיר ומרווחים מאוד נמוכים וגם מוצר זה בנוי באופן שחוסך בהוצאות הסוכן והחברה בכדי לעמוד במחירים התחרותיים אליהם אנו נדרשים".
אגמית בשמת, סמנכ"ל מטה ופיתוח עסקי בחברה הוסיפה: "הביטוח המקיף הדינמי של הפניקס הוא בשורה אמיתית בקטגוריית ביטוחי הרכב המתבססת על חיוב לפי שימוש. המוצר בנוי על פלטפורמה דיגיטלית מלאה ויש לכך כמה משמעויות. תפעול המוצר פשוט, שיטת התשלום נוחה והוגנת, התמחור מותאם ותחרותי וההצטרפות פשוטה. הסוכן יכול לשלוח בלחיצה לינק הצטרפות למבוטחים פוטנציאליים ואלה עצמאיים בתפעול ומשויכים לסוכן".
"מדובר במוצר שעוזר לסוכן להגיע לקהל יעד שלא הגיע אליו עד היום", מדגיש אבי שלמה, מנהל ערוץ הפצת סוכנים בתחום ביטוח כללי. "לרגל ההשקה אנו יוצאים במבצע עבור הסוכנים שכולל, בין היתר, כרטיסים להשתתפות ב'ועידת הפניקס למציאות ישראלית' שתתקיים בחודש נובמבר".