הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר, פרסמה באתר הרשות מידע מרוכז על שירותים ואמצעים דיגיטליים המאפשרים לציבור ממשקים ישירים עם חברות הביטוח. מהרשות נמסר, כי הנגשת המידע לציבור באופן מרוכז וברור באתר הרשות, מהווה צעד נוסף לשיפור השירות למבוטחים, חוסכים ועמיתים.
ערוצי שירות הפעולה הדיגיטליים יבטיחו את זמינות המידע לציבור ויאפשרו לדרוש מידע אישי וכללי בעזרת דוא"ל, שרות מסרונים (sms) ושרותי צ'אט אנושיים. בנוסף, הגשת בקשה ליצירת קשר, בירור מידע אישי, בקשת מידע כללי והגשת תלונה על חברות הביטוח יתאפשרו בלחיצת כפתור מאתר הרשות.

הממונה דורית סלינגר: "פרסום ערוצי התקשרות ופעולה דיגיטליים מהווה נדבך מרכזי בתהליך התאמת שירות חברות הביטוח לעידן הדיגיטלי. אנו מצפים כי חברות הביטוח ימשיכו לקדם דיגיטציה, במטרה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר לשירות לקוחות בעידן הטכנולוגי".
בכך ממשיכה הממונה על שוק ההון להרחיב את השירותים הדיגיטליים של הרשות לציבור. לפני מספר חודשים, היא הודיעה כי רשות שוק ההון תבחן את טיב השרות שנותנות חברות הביטוח באמצעות כלים דיגיטליים וכי הממצאים ב"מדד השירות" של הרשות יפורסמו. מדד השירות משקף את רמת השירות של כל חברת ביטוח, בכל אחד ממוצרי הביטוח המרכזיים בישראל. סלינגר קראה לחברות לשלב כלים טכנולוגיים ודיגיטליים במערכי השירות. "הכלים הטכנולוגיים ישפרו את איכות השירות ללקוחות ויוזילו עלויות, בצד האפשרות לחיסכון ממשי במשאבים". לדבריה, יתרונות הכלים הדיגיטליים יבואו לידי ביטוי במספר אופנים: מערך השירות יאפשר ללקוח לבחור בכל עת, ולכל פעולה, את ערוץ הפניה המתאים לו ביותר, למשל, אתר האינטרנט או דף הפייסבוק. הלקוח יוכל לפנות לחברה בערוץ דיגיטלי ולהמשיך בכל שלב את הפעולה בערוץ אחר, מהנקודה שהפסיק בערוץ הקודם, ולהיפך.וזאת, בנוסף לאפשרות של הלקוח להשלים את הפעולה בערוצים דיגיטליים בלבד. על הערוצים הדיגיטליים להיות אמינים ומאובטחים, ולכלול אמצעים לזיהוי מאובטח של הלקוח במקום בו הדבר נדרש.
בערוצי ההתקשרות שבאתר הרשות מצוינים: שם החברה ואחריה אפשרויות שונות כמו – הגשת בקשה ליצירת קשר, הגשת תלונה, בירור מידע. לכל חברה מצוינות אפשרויות ההתקשרות – כתובת מייל, צ'אט, טלפון (SMS).