לבקשת הלשכה: הראל תקדים תשלום עמלות הסוכנים ל־10 בחודש

בתחילת השנה מנורה נענתה לפניית הלשכה והקדימה עמלות בתחום הפנסיוני

בשורה לסוכנים – החברה נענתה לבקשת לשכת סוכני ביטוח להקדים את תשלום עמלות הסוכנים עד ל־10 בחודש, וזאת בכל הענפים. נשיא הלשכה סו"ב ליאור רוזנפלד, פנה לאחרונה אל חברת הביטוח הראל בבקשה להקדים את עמלות הסוכנים, בכל הענפים, ל־10 בחודש במקום ה־15 בחודש. הראל נענתה לבקשה ובימים אלה הושלם הפיתוח הטכנולוגי הנדרש כדי ליישמה.

הקדמת העברת העמלות נועדה לפתור בעיה שנבעה מהפרש הימים שבין תשלום ההוצאות הקבועות והמשתנות לבין קבלת ההכנסות. בדיוור חברת הראל לסוכניה נמסר כי: "אנו שמחים לבשר כי החל מהתשלום הקרוב יוקדם מועד תשלום עמלות הסוכנים בכל התחומים עד ל־10 בחודש, זאת כחלק מהמאמץ לשיפור השירות הניתן לכם".

המבורגר | צילום: יח"צ

בתחילת השנה, לאחר פניית הלשכה למנורה מבטחים, הקדימה החברה את תשלום עמלות הסוכנים אף לפני ה־10 בחודש.

ממנורה מבטחים נמסר: "קבוצת מנורה מבטחים רואה חשיבות עצומה בתפקידו וחשיבותו של סוכן הביטוח בישראל. מנורה מבטחים מכירה בחשיבות הקדמת תשלומי העמלות לסוכן וכפי שציינתם אנו אכן פועלים כך בשנתיים האחרונות".

רוזנפלד: "סוכני הביטוח נדרשים לשלם עד ה־10 בחודש את המשכורות של עובדיהם, את התנאים הסוציאלים בעוד שחברות מסוימות משלמות להם עמלה ב־ 15, ב־20 וגם ב־22 לחודש, מה שמאלץ את הסוכנים לתת הלוואת גישור לעצמם. בעבר מנורה נענתה לפנייתנו בתחום הפנסיוני וכעת אני שמח שגם הראל הצטרפה ומודה להנהלת הראל. אני מצפה מכל היצרנים שעובדים למול סוכני הביטוח ליישר קו".