גיל: 31
מצב משפחתי: רווק
רישיון: כללי
ותק: עשר שנים

איך הגעת לתחום ומה אתה אוהב בו במיוחד?
"עבדתי בעולם הביטוח גם קודם כנציג מכירות, איש שימור ומנהל תיק לקוחות, בחברות הפניקס, ביטוח ישיר, כלל ביטוח סוכנות לביטוח.
"אני אוהב את החיבור עם כל לקוח ולקוח, אופק כלכלי, בניית נכס שהוא למעשה שלך, אינספור מוצרים וכלים שאתה רוכש עם השנים מה שנותן לך דרייב להמשך הדרך והכי חשוב – תחושת השליחות".
היו לך קשיים בתחילת הדרך?
"אכן כן. ראשית, כל ניהול עסק זה דבר לא פשוט. צריך לדעת ללכת עם האנשים הנכונים. כמובן שבתור סוכן צעיר ונמרץ עם תוצאות כולם מחפשים לתת ביס בנתח שלך.
"בנוסף יש המון לחצים שעם הזמן אתה מבין שאלה לחצי סרק ואם תתמיד ותעבוד נכון וכשר הכל יסתדר".
איך הלשכה יכולה לסייע לסוכנים הצעירים?
"קודם כל הייתי דואג לסל תמיכה כלשהו (יועץ עסקי, הטבות מסויימות, קורסים ללא עלות וכו') לכל סוכן בשלוש שנים הראשונות".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"כבית סוכן לסוכנים צעירים – אפשר להפוך את התחום הזה למשהו יותר שמח".
תן דוגמה להצלחה אישית במסגרת עבודתך.
"כיף לדעת שאתה מטפל במאות לקוחות והם סומכים עליך וקשובים לך בצורה אבסולוטית; כיף גם לשמוע מבוטחים שאומרים לך: 'הציעו לי דברים טובים יותר בפחות כסף אבל החלטתי להישאר איתך'".
איזה טיפים אתה יכול לתת לסוכנים צעירים כמוך?
"סדר, ארגון ופרטנר טוב יכולים להוביל להצלחה; לא להישבר מוקדם – הפירות יגיעו לאחר מספר שנים".
איך אתה רואה את עתיד מקצוע סוכן הביטוח?
"כמקצוע שתמיד יש לו ביקוש. הדיגיטציה והקדמה דווקא כן יועילו לסוכנים בעתיד, כי אנשים נוטים פחות לסמוך על נציגי חברות במוקדים טלפוניים ורואים בהם כעובד זמני בחברה. אצל סוכני הביטוח זה בדיוק ההיפך – הלקוח מקבל שירות אישי בכל רגע נתון, עם סיום העסקה הוא מקבל את כל פרטי הסוכנות והסוכן, מה שמייצר אמינות ובטחון אל מול הלקוח".
יש לך הצעה או בקשה מהלשכה, מוועדותיה?
"עזרה וסיוע בהקמת סוכנות ביטוח לדור הצעיר ללא אינטרס. אני רוצה להודות באופן אישי לקרן מלאך שנרתמת יום־יום ושעה־שעה עבור הסוכנים".