לוחות השנה של הלשכה רושמים הצלחה: מעל ל-80 אלף לוחות כבר נמכרו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לוחות השנה שהוציאה הלשכה באחרונה זוכים לאהדה רבה בקרב סוכני הביטוח: עד כה נמכרו מעל ל-80 אלף לוחות שנה והיד עוד נטויה. הלוחות הופקו עבור הסוכנים במטרה להחליף את אלה שנמכרו להם על ידי חברות הביטוח. במסגרת מיתוג סוכני הביטוח, היה זה אך הגיוני כי הלוחות שהסוכנים שולחים ללקוחות יישאו מסרים שמציגים את הקשר בין הסוכן ללקוח וידגישו את השירות שהסוכן מעניק.

לדברי יו"ר ועדת הרווחה עוזי ארגמן, "הצלחנו להשיג מחירים טובים ולהפיק מוצר טוב באיכות מעולה. השקענו מאמץ רב מבחינת ההפקה, יצירת המראה הנכון והמסר שהם מעבירים. בכל התמונות שבלוח הוטבע ברקוד, שבו יש ג'ינגל עם סרטון של הלשכה, וזה דבר שייחודי ללוחות שלנו".

ארגמן מציין כי אפשר להוריד את טופס ההזמנה באתר הלשכה ולראות דוגמאות של הלוח. כמו כן, טופסי הזמנה יחולקו בכנסים ובאירועים של הסניפים. "סוכנים צריכים להזדרז ולהזמין כדי שהמזמינים יקבלו את הלוחות בזמן ולא ניכנס ללחץ של זמנים. נאפשר גם לסוכנים שאינם חברי לשכה להזמין את הלוחות".

ארגמן מדגיש כי "המוטו שלנו היה לוח שיהיה אחיד מבחינת תכנים והמסר שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות. כל חודש מציין ביטוח רכב, דירה, חיים ועוד. לכן הוצאנו לוח אחד. המטרה העיקרית של הלוח, הוא שב ומדגיש, היא הפגנת סולידריות בקרב סוכני הביטוח. "הבאנו מוצר הומוגני שמעיד על שיתוף פעולה בקרב ציבור הסוכנים. הלוחות שלנו נוצרו בראש ובראשונה עבורנו ואני ממליץ לסוכנים להזמין אותם, מכיוון שזה מחזק אותנו. זה מחמם את הלב לראות שסוכנים מבינים את המסר ורוכשים את הלוחות".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email