חברת הביטוח הדיגיטלית החדשה "ליברה" שבראשות אתי אלישקוב מתחילה לפעול במתכונת מלאה. החברה, שקיבלה רישיון מבטח מרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון לפני כשלושה חודשים, העלתה בימים אלה לאוויר את הפלטפורמה הדיגיטלית שלה. החברה מציעה באתר האינטרנט החדש (www.lbr.co.il) ביטוחים אלמנטריים – בשלב ראשון ביטוחי רכב, ועד סוף השנה בכוונתה להרחיב את פעילותה ולהציע גם ביטוחי דירה ועסק.

מהחברה נמסר, כי עד כה היא פעלה במתכונת הרצה, במהלכה הנפיקה למעלה מ-2,000 פוליסות והעניקה למבוטחיה שירותים ייחודיים כמו רכב חליפי עד הבית, תשלום תביעות תוך 48 שעות ואי העלאת פרמיה בעקבות דיווח על נזק שלא באשמת המבוטח.
שיתוף המבוטחים
ליברה פיתחה מודל לשיתוף המבוטחים ברווח. במסגרת זו, לכל מבוטח מוקם, כבר בעת רכישת הביטוח, "ארנק דיגיטלי" בו הוא צובר "ליברות", המהוות את חלקו ברווח. באמצעות הליברות החברה תחלק עד 25% מרווחיה למבוטחים שלה. בעת חידוש הפוליסה, הליברות מומרות לשקלים (ביחס של 1:1) וניתן לממש אותן באמצעות העברה לחשבון הבנק, או לחלופין בחידוש ביטוח ורכישת כיסויים נוספים בליברה.
אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה: "עולם הביטוח עובר מהפכה בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות והשינויים בהעדפות הצרכנים. ליברה גאה לעמוד בחזית השינויים האלה, בכמה אופנים: ראשית, בחוויה הדיגיטלית שמספקת החברה. שנית, במודל הפרסונלי הבלעדי של החברה, הכולל שאלות ייחודיות המאפשרות הוזלה משמעותית במחיר. ושלישית, שיתוף מבוטחיה ברווחים, כבר מהיום הראשון, באמצעות ארנק דיגיטלי שהיא מקימה עבור כל מבוטח".
נשיא הלשכה, סו״ב ליאור רוזנפלד: "אנחנו מצפים לפגישה עם אתי אלישקוב שבה נקווה לשמוע כי היא רואה בסוכני הביטוח שותפים לעשייה ובתגמול ראוי. עד כה לא שמענו כל הצהרת כוונות מליברה וחבל שכך".