זה ממש נעים לי לפרגן לשירות מצוין שקיבלנו באחרונה מפמי פרימיום בריאות. אני אומר שירות שקיבלנו, אבל שיהיה ברור מדובר בשירות שלקוחות שלנו קיבלו, וזה נעים לי שבעתיים לספר על כך.
דווקא בימים אלה, כאשר הכל מבקרים את ה"כפל" בביטוחים הפרטיים והכתבים הכלכליים כותבים עד כמה הביטוחים הפרטיים מיותרים ואין בהם צורך, קיבלתי חיזוק בשתי דוגמאות, שהדגישו מדוע יש צורך בביטוח פרטי, וכמה חשוב שהרפואה הפרטית, באמצעות נותני השירות שלה, תהיה יעילה ומתחשבת ותסייע בכך ללקוחותינו.
ולאחר ההקדמה הזאת אספר לכם על שני מקרים מהזמן הזה: לקוחה שסבלה מכאבי גב עזים, שהקרינו לרגל, נדרשה לבדיקת CT דחופה. דחוף, דחוף, אבל לקופת החולים זה לא היה דחוף והתור ל-CT אפשרי רק בעוד יותר מחודש, ורק אם יאשרו לה את הבדיקה.
מי יכול לסבול את הכאבים האלה? בצר לה פנתה אלי הלקוחה. בפוליסת הבריאות שלה לא היה כיסוי לבדיקות, אבל מכיוון שמאוד רציתי לסייע לה, פניתי לפמי פרימיום בריאות וביקשתי להשתמש בקשרים הטובים של החברה. ואכן, עזרו לי, ובכך גם עזרו ללקוחה שלי. נקבע תור תוך כמה ימים, והלקוחה אף שילמה את המחיר המוזל של פמי פרימיום, במקום המחיר הגבוה המיועד ללקוחות פרטיים רגילים.
לקוחה אחרת זקוקה, בהמלצת הרופא המטפל, ממש בימים אלה, לבדיקת MRI . אם יאשרו לה בקופת החולים (ועוד לא אישרו לה) התור הקרוב ביותר יהיה בעוד כחודשיים, במקרה הטוב. אבל, זה דחוף, וללקוחה שלנו יש ביטוח בריאות פרטי הכולל כיסוי לבדיקות. פניתי לפמי פרימיום והתור נקבע לה לעוד שלושה ימים. לסיכום, נעים לי מאוד לשבח שירות מצוין שקיבלו לקוחותינו. שירות טוב, אדיב ויעיל מוכיח עד כמה חשוב ביטוח הבריאות הפרטי שעשו הלקוחות באמצעותנו. ושרק נהיה בריאים!