“לקבל הפניות ללקוחות אחרים סוכן צעיר – זו החוויה הטובה ביותר”

בכל שבוע נארח סוכן צעיר שיספר על עצמו, השתלבותו במקצוע ועתיד המקצוע בעיניו. והשבוע: אליאור טהורי, סוכן משנה עצמאי בסוכנות “קרדו" בחולון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

גיל: 29
מצב משפחתי: נשוי + 1 ואחד בדרך
רישיון: פנסיוני וכללי. למד לרישיון במכללת מיטב דש

מה הביא אותך לתחום הביטוח?
“חודשיים לאחר שהשתחררתי מצה”ל התחלתי לעבוד כמתאם פגישות בבית ההשקעות פסגות. נשאבתי לתחום הפיננסים והביטוח, כי זה מצא חן בעיניי. יש גם רקע אישי בנושא; אבי נפטר כשהייתי מאוד צעיר, ונתקלנו בקשיים לממש את ביטוח החיים שלו מול חברת הביטוח. זה מלווה אותי כל הזמן, ואני מאמין שזו סיבה נוספת לכך שנמשכתי לתחום הביטוח”.

מה אתה אוהב בעבודה כסוכן?
“בעיקר את הדינמיקה עם הלקוחות, התאמת הצרכים לכל לקוח, כי כל תיק שונה במהות שלו וברצונות המבוטח, ובסוף גם לקבל הפניות ללקוחות אחרים – זו החוויה הטובה ביותר, שמשמעותה שהצלחתי. כמו כן, אני אוהב ללמוד, ובתחום הזה יש למידה בלתי פוסקת”.

טהורי. “הדיגיטציה לא תחליף את הקשר האישי"

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
“זה מאוד רחוק, אני מתמקד בכאן ועכשיו. לא מעניין אותי מה יהיה עוד 10 שנים”.

איך אתה רואה את עתיד מקצוע סוכן הביטוח?
“אין ספק שהמקצוע ישתנה ומשתנה כבר היום; הרמה המקצועית הנדרשת מסוכן הביטוח עולה כל הזמן והסוכן יידרש לתת מעטפת כלכלית וביטוחית ללקוח שלו. אפילו באפיק הכלכלי האישי כמו משכנתאות והלוואות חוץ בנקאיות – בהתאמה אישית. תהיה יותר דיגיטציה בקשר עם הלקוחות, אבל היא לא תחליף את הקשר האישי. הדיגיטציה היא כלי שחוסך זמן, אבל אסור לוותר על הקשר האישי (טלפונים, פגישות) עם המבוטח”.

איזה טיפים אתה יכול לתת לסוכנים צעירים כמוך?
“ללמוד ולהתמקצע – תמיד יש מה ללמוד, וכדאי להתייעץ עם המנוסים יותר. להקשיב, להקשיב ושוב להקשיב – למה שאומר הלקוח.
“לעבוד בהתחלה עם חברת ביטוח מרכזית אחת, שתסייע לכם, ולא להתפזר בין כמה חברות. זה עוזר בהתמקדות וביעילות.
“להיות כל הזמן בשטח ומהרגע הראשון שתהיה לכם פקידה; זו הייתה הדרישה הראשונה שלי מהסוכנות. הפקידה חוסכת ממני את הבירוקרטיה והתפעול כדי שאהיה פנוי ללקוחות”.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email